Suru uutinen

Vierailija

Hän jättää meidät unholaan.

[IMG]http://i.imgur.com/1X5kD.jpg[/IMG]

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Varmaan tekee Ridgen lähtö hallaa katsojaluvuille. Itse en enää televisiota katsele,
mutta silloin kun vielä seurasin sarjaa, tykkäsin Thornesta enemmän. Ei kovin pitkä mies,
mutta miehekäs ja komea (""miu mau mukkaa").

Vierailija

No siis voi Herrajumala - eikö teillä todellakaan ole muuta elämää. Otsikko tosiaankin viittasi johonkin oikeaan suru-uutiseen. Kuka tuo kiiltokuvapelle edes on?

Vierailija

Minäkin ajattelin, että kukas nyt on kuollut.
Aloittaja on varmaan ärsyttääkseen laittanut noin dramaattisen otsikon ja nauraa partaansa, kun täällä älähdetään.
-rippe-

Vierailija

Lainaus:

No siis voi Herrajumala - eikö teillä todellakaan ole muuta elämää. Otsikko tosiaankin viittasi johonkin oikeaan suru-uutiseen. Kuka tuo kiiltokuvapelle edes on?

Onneksi olkoon vaan tuon otsikon laittaneelle. Sinussa on aimo annos todellista journalistia, osuit suoraan villakoiran ytimeen! Tuollaisilla otsikoillahan meidän iltapäivälehdetkin saavat ostajia, seiskapäivistä sun muista tyhjänpäiväisistä hömppäjulkaisuista puhumattakaan! Laitat tänne vielä yhteystietosi niin takuuvarmasti sinulle alkaa työpaikkatarjouksia tulemaan.

Vierailija

Suru uutinen on huonoa suomea. Suru-uutinen on yhdyssana joka kirjoitetaan väliviivalla kaksoisvokaalin takia. Säikeen otsikko on sisällöltäänkin päin persettä. Vai loppuuko joltain leipä?

Vierailija

Minäkin joskus itsekseni ihmettelen, miksi palsta on väärällään erikseen kirjoitettuja yhdyssanoja.
Tietenkin sisältö on tärkeämpi kuin muoto, mutta pikku kauneusvirhehän tuollainen on.

Vierailija

Äsh! Todella pieni virhe!
Ei ole kovinkaan valttämätöntä aina oikaista, kun "vääriä ei saa tässä maailmassa suoriks, eikä suoria vääriks."
Minä ainakin nautin aidosta asian kirjoittamisesta, en kirjoittamistaidon arvostelusta.

Vierailija

Lainaus:

Ei ole kovinkaan valttämätöntä aina oikaista, kun "vääriä ei saa tässä maailmassa suoriks, eikä suoria vääriks."
Minä ainakin nautin aidosta asian kirjoittamisesta, en kirjoittamistaidon arvostelusta.

Ydin oli siinä, että juttu oli perseestä, ja sehän on ain ilonaihe.

Vierailija

Lainaus:

Eihän otsikko tarkoittanutkaan suru-uutista, vaan uutista, josta jollekin tuli suru!

Tarkoitat siis että

suru -uutinen, ei suru-uutinen

Aika hyvä!

Vierailija

Lainaus:

No näinhän se on - anteeksi, kun opettajakompleksi sai yliotteen! Pienenä haaveilin opettajan ammatista,
mutta olen saanut toteuttaa sitä vain omiin lapsiini (poloisiin).

Vierailija

Minulta meni maku koko Kauniit ja Rohkeat-sarjaan jo kauan sitten, eli silloin, kun Brooke Forrester vietteli tyttärensä aviomiehen! Kammottava ja luonnoton juonen käänne!!

Vierailija

Niinhän se saatiin tämäkin "suru uutinen" seksiin kääntymään.........
Ei keskustelua eikä ketjua ilman seksiä, oli kyse vaikka Jumalan etsinnästä....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat