Levottomat jalat

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Kirjoitan yhden ystäväni puolesta. Hän on alkanut kärsiä levottomista jaloista.
Yölläkin pitää nousta sen takia ylös. Jalkoja oikein päivälläkin pakottaa.
Jos jollakin ois vinkkiä asian tiimoilta olisin kiitollinen. Magneesiumia käskin hänen kokeilemaan.

Kommentit (13)

Vierailija

Kyllä lääke on olemassa. Sifrol 0,088 tabletti. On resepti lääke, otetaan pari tuntia ennen nukkumaan menoa, joskus otan puolikkaan myös aamuyöllä, tosin tabletti vaikuttaa vasta parin tunnin kuluttua.....

Vierailija

Kaikki kipugeelit ovat aika tehokkaita, myös urheijoitten käyttämät kylmävoiteet. On myös olemassa erittäin hyviä jalkavoiteita jotka sisältävät esim. kamomillaa, aloe veraa ja oliviöljyä sekä mentholia.
Tietysti magneesium on hyvä.

Vierailija

Kuinkahan hyvin nuo urheilijoitten käyttämät kiputeipit auttaisivat levottomiin jalkoihin.
Taitavat sisältää liikaa doping-aineita tavallisen ihmisen käytettäväksi.

Vierailija

Minä ostaisin luontaistuotekaupasta kalaöljyä.
Itse sain aikoinaan Bio marin nimisellä ne pois.
Nyt kun syön kalaöljyä ja monivitamiineja, ei ole jaloissa vikaa.

Vierailija

Geeniperintönä on minullakin levottomat jalat. Oma äitini kärsi niistä aikanaan ja se on periytynyt minulle ja siskolleni.
Kaiken maailman konsteja on kokeiltu, mutta apua vaivaan ei ole löytynyt. Epialepsialääkkeitä tarjottin viime lääkärikäynnillä, mutta niitä en suostu kokeilemaan, kuulostaa liian rajuilta. Ehkä kaikkein parhain apu tilapäisesti ainakin on vuoroin kylmä, vuoroin kuuma jalkakylpy. Magnesiumista on joskus apua ja kylmägeeleistä myös, mutta apu näistä todellakin on vain tilapäistä.

Vierailija

Lainaus:

Kuinkahan hyvin nuo urheilijoitten käyttämät kiputeipit auttaisivat levottomiin jalkoihin.
Taitavat sisältää liikaa doping-aineita tavallisen ihmisen käytettäväksi.

Huom. Luulo ei ole tiedon väärti.

Vierailija

Magnesium sitraatti
rautakuuri

Raudan puute aiheuttaa evottomia jalkoja myös ja ferritiini on se verikoe joka otetaan EI Hb

Vierailija

Onko levottomat jalat sama asia kuin leposärky ?
Minulla särkee jalkoja levossa, minkä lääkärin erikoisalaa ovat verisuonisairaudet ?

Vierailija

Ei.

Jalkojen särky voi johtua monestakin asiasta

verisuonet
lihakset
välilevyn pullistuma selässä
lihashuollon puute

jne...

Vierailija
Pirtsa

Kirjoitan yhden ystäväni puolesta. Hän on alkanut kärsiä levottomista jaloista.
Yölläkin pitää nousta sen takia ylös. Jalkoja oikein päivälläkin pakottaa.
Jos jollakin ois vinkkiä asian tiimoilta olisin kiitollinen. Magneesiumia käskin hänen kokeilemaan.

Hyvä biisi! yeeees.

Vierailija

Lainaus:

Ei.

Jalkojen särky voi johtua monestakin asiasta

verisuonet
lihakset
välilevyn pullistuma selässä
lihashuollon puute

jne...

Jahah lentävät lääkäri on tehneet taas pakkolaskun.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat