Vierailija

Hei! Olen vakavasti sairas. Sairaus etenee koko ajan, olen todella heikko. Vahvalla kipulaakityksella ja kaytan pyöratuolia liikkumiseen.
Viime kesana tapahtui hassu kokemus, jota olen miettinyt pitkaan. Itse en ole siis varsinaisesti koskaan uskonut naihin henkimaailman juttuihin. Minulle ja puolisolleni kavi kuitenkin sen tapainen kokemus silloin viime kesana. Menin yksin vessaan (sairaus ei viela silloin ollut nain pahana). Kaaduin lattialle, ja puolisoni juoksi auttamaan minua. Naimme molemmat selkeasti, etta muutaman sekunin ajan vessanovensuussa oli tumma mieshahmo. Me luulimme, etta se oli mies puolinen ystavamme, joka oli silloin meilla kylassa. Han kuitenkin sanoi, ettei tullut misaan vaiheessa kaymaan vessan lahellakaan, kun olin kaatunut. Lisaksi hahmo oli paljon pidempi kuin han.
Me siis naimme sen yhta aikaa puolisoni kanssa. Se oli siina hetken, kun makasin lattialla ja kumppani piteli minua, se oli tumma ja pitka mieshahmo ja sitten se vain lahti pois.

Kommentit (1)

Enkeleistä on olemassa tieto, tai olisiko luulo, että enkelit ovat sukupuolettomia, ei miehiä tai naisia. Se mitä minä olen kahdesti nähnyt oli sukupuoleltaan tunnistamaton kookas hetken rinnallani kulkija, kuin myös olen ulkotilassa nähnyt samanlaisen hahmon edessäni, missä ei ollut ketään muuta henkilöä.  Kasvoja en ole kummallakaan kerralla erottanut, mutta ne kuitenkin kuin oli.

Koin, että heillä oli positiivinen, suojeleva ja hyvä tarkoitus.

Olen myös kokenut lähelläni kuin fyysisen pahan, näin ja tunsin sen, hyvin uhkaavana,

torjun hänet ja käskin häipyä Jeesuksen nimessä, pois minua kiusaamasta.

Ei ole ollut senkaltaista kiusaa, tai sitten en ole ymmärtänyt, että miesystävä myös voi olla se paha ja negkatiivinen vaikutus elämään  jota ei heti huomaa ja halua edes tunnustaa, että joutuu huijatuksi. Vaikka intuitioni oli heti vastaan, empimättä. Tunteiden ulostulon tarve ja järjen ääni eivät aina kohtaa jotta tulisi itselle sopusointu asiaan.

Herkkä ihminen näin saa elämältä ihaniakin todisteita, niitä todisteita jotta voin uskoa, että näkymätöntä elämää on ympärillämme vaikka emme sitä usein havaitse ja että on viisasta pysyä hyvän puolella pahaa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat