Aina jotain vuotoa..

Vierailija

Hei!

Onko kellään ollut käytössä nofovem-hormoonilääke
ja olisi vaihtanut sen cliovelle hormoonilääkkeeseen?
Vuotojen piti loppua kokonaan, mutta nythän ne vasta alkoivat
ja vuoto vain jatkuu ja jatkuu...Olen 55v nainen.
Tiedän, että lekuriin on mentävä, mutta jos jollakin on ollut vastaavaa, niin
kiitollinen olisin vastauksista?
Mistä hitosta voi johtua?

Kommentit (5)

Vierailija

Eikös tuo ole enemmänkin lääkäriasia kuin palstakeskustelun aihe?
Palstojen valeapulaislääkärikin on lomalla elokuun.

Vierailija

Lainaus:

Hei!

Onko kellään ollut käytössä nofovem-hormoonilääke
ja olisi vaihtanut sen cliovelle hormoonilääkkeeseen?
Vuotojen piti loppua kokonaan, mutta nythän ne vasta alkoivat
ja vuoto vain jatkuu ja jatkuu...Olen 55v nainen.
Tiedän, että lekuriin on mentävä, mutta jos jollakin on ollut vastaavaa, niin
kiitollinen olisin vastauksista?
Mistä hitosta voi johtua?

Todella lapsellista tulla tänne tuommoisia kyselemään, painu lääkärillesi, mitä nopeammin sen parempi..hop, hop, hop

Vierailija

Hormoonit lakkaa hyrräämästä. Miksi syöt hormoonilääkkeitä ja haluat kuolla
syöpään. Tietoisesti.
Iän mukana tulevat muutokset eivät ole sairautta.

eitietoo
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Sulle! Hop, hop..
Ok. Ensi kerralla kysyn sulta, mitä saan täällä muilta kysellä!!
ps. Oletin, että vain fiksut on täällä, mutta... erehdyin!!
sorry

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat