Anonyymit kirjoittajat

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Olen seurannut useita keskusteluja ja osallistunut moneen. Minua mättää, kun suurin osa kirjoittajista on anonyymejä. En tietenkään tarkoita, että pitäisi omalla nimellään kirjoittaa, vaan nimimerkillä. On mahdotonta vastata anonyymin mielipiteeseen vain kirjoittamalla "Anonyymi sanoo sitä ja tätä..." Lisäksi olisi hauska, jos kaikilla rekisteröityneillä olisi joku kuva itsestään tai muusta itseään lähellä olevasta. Tiedän, tiedän, ei minullakaan ole mitään kuvaa - vielä, sanoo Allinlapsi.

Kommentit (7)

Vierailija

Kerrohan, miten tuon kuvan laitoit. Olen ihan samaa mieltä, anonyymien kirjoitukseen ei ole yhtä helppoa vastata. Aina pitäisi lainata, jos olisi vaikka pelkkä kirjain nimimerkkinä, olisi tilanne toinen.

Vierailija

Hei, allinlapsi!
Minulla on tämä nimimerkki, mutta joskus tulee äkkiä vain huitaistua mieleen juolahtanut lause anonyyminakin. Useimmiten laitan kuitenkin nimimerkin näkyviin, jos vaikka täällä vielä olisi arvontoja tai palkkioita. Kuvan laittaisin mielelläni, jos osaisin. Nuorisokaan ei kerkiä toistaitoista neuvomaan.

Vierailija

Niin, kuvan laittaisin mielelläni - mutta kauniin kuvan, ei omaa fotoa. Peilit ja kamerat ovat entisajoista kovasti huonontuneet.

Vierailija

Kuva on tosi helppo laittaa. Mene omaan profiiliisi ja siellä vas. laidassa on tuo haamukuva, sen alla on tuo hae kuva omalta tietokoneeltasi (laita vaikka työpöydälle valitsemasi kuva ja lataa se) se on siinä. ainakin näin tein itse. mummeliini

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kuviahan voi kai nykyisin muokata juuri sellaiseksi kuin haluaa. Joten kuvia vaan näkyville.
Hyvää yötä toivottelee Aluisa

Vierailija

Hei Annikki ja muut, jotka haluavat kuvan mukaan: Mene omaan profiiliin, siellä kuvan alla on browse-ruutu. Klikkaan browsea ja etsi sopiva kuva. Vaikein juttu onkin se kuvan valinta. Minulta meni monta päivää ennen kuin päädyin Tankavaaran maisemaan. Jollei sinulla ole sopivaa kuvaa, voit hakea sellaisen netistä esim Googlen avulla. Sitten vain painat lähetä-nappia, kun olet browsen avulla hakenut haluamasi kuvan tiedotoistasi. Lykkyä tykö ja hienoa syyspäivää!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat