Sivut

Kommentit (2358)

Vierailija

14.25 Kun hymyilet tai naurat, kääntyykö suupielet silloin iloisempaan suuntaan?
Kannattaa hymyilmettä pitää naamalla, ihmiset suhtautuvat silloin ystävällisemmin.

Vierailija

Pännii Etsinnän syyttelijät!
Evakkoon murteista olivat aikanaan kaukoviisaat kun eivät hyväksyneet mukaan kuin riidattomia kirjoittajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kääntyykö suupielesi hymyillessä mihinkään suuntaan? Hymyiletkö suu alaspäin?
Anteeksi, asiahan ei kuulu minulle, on vaan vaikea käsittää. Anteeksi todellakin.

Kyllä Pännii! Tämä maaliman "kevytkenkäisyys"! kaikessa ajatellaan kuinka on se mukavaa, oli kyse mistä asiasta tahansa, pitää olla esillä ja hillua narsismin ja muiden persoonallisuusvaivojen keskellä, sitä syötetään joka tuutista.

Näkyä pitää vaikka osaaminen on toisarvoista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäs tänään pännityksenä vai onko mitään?

Toki maar PÄNNII. Ostin 20.7.  lentoliput meno-paluu lokakuulle suoraan lentoyhtiöltä netistä. Tänään tarkistin, mikä on hinta samalle lähdölle ja paluulle  jos olisin ostanut lentoliput tänään. Hinta on 130 euroa halvempi!  Pännii niin vietävästi koska en jättänyt lippujen ostoa myöhempään ja sekin, että menin katsomaan, mikä on hinta tänään. Tuolla 130 eurolla olisi saanut matkavakuutuksen ilmaiseksi.

Vierailija

-valone-Käyttäjä698 kirjoitti:
Kyllä Pännii! Tämä maaliman "kevytkenkäisyys"! kaikessa ajatellaan kuinka on se mukavaa, oli kyse mistä asiasta tahansa, pitää olla esillä ja hillua narsismin ja muiden persoonallisuusvaivojen keskellä, sitä syötetään joka tuutista.

Näkyä pitää vaikka osaaminen on toisarvoista.

Myös minua pännii nykymeno kun monet "haluavat avautua" yksityiselämästään julkisesti. Ihan oikeasti, ketä kiinnostaa täysin tuntemattomien ihmisten turhanpäiväisyydet? 

Vierailija

Minua pännii se että arvostamani Apu-lehti käyttää henkilöjuorusivuillaan samoja juoruja kuin Me-naiset lehdessä, samat pärstät joka lehdessä, ei todellakaan jaksa kiinnostaa, käännän sinua. Jätän tästälähin ostamatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pännii Etsinnän syyttelijät!
Evakkoon murteista olivat aikanaan kaukoviisaat kun eivät hyväksyneet mukaan kuin riidattomia kirjoittajia.

Riidanhaastamiset voi ilmoittaa asiattomiksi muissakin ketjuissa. Niin se toimii.

hesalainen

Pännii Kalasataman terveyskeskus Hesassa. Olen tänään odottanut ajanvarauksen takaisinsoittoa jo NELJÄ TUNTIA! Saas nähdä soittavatko koko päivänä. Menee päreet!!

Vierailija

Vaikka viestini poistuu joka kerta, minua silti pännii kun hiukseni ohenevat päälaelta.
Yritä vaihdella jakauksen paikkaa ja pinneillä nostaa hiuksia kivasti peittämään ohuinta näkymää.
Ei ole helppoa naisen vanheneminen.
En varmaan ole ainoa tässä asiassa.
Poissormi iskee tähän varmasti, pännimiseni silti on tosiseikka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikka viestini poistuu joka kerta, minua silti pännii kun hiukseni ohenevat päälaelta.
Yritä vaihdella jakauksen paikkaa ja pinneillä nostaa hiuksia kivasti peittämään ohuinta näkymää.
Ei ole helppoa naisen vanheneminen.
En varmaan ole ainoa tässä asiassa.
Poissormi iskee tähän varmasti, pännimiseni silti on tosiseikka.

Otan osaa. Minulla puhkesi vain 11-vuotiaana pälvikalju, juuri teini-iän kynnyksellä. Se oli vaikeaa aikaa. Yhtenä vuotena kaikki hiukset tippuivat pois ja jouduin käyttämään peruukkia. Minua kiusattiin sen takia. En soisi vastaavia kokemuksia kenellekään. Onnekseni hiukseni kasvoivat takaisin kun hormonitasapaino löytyi. Vaihdevuodet toivat mukanaan todellisen helpotuksen ja nyt tukka on runsas ja normaali. Tunnen myötätuntoa kaikkia niitä naisia kohtaan, joilla on ohenevat hiukset.

Vierailija

Tietty pännii kun tulee ikää ja sen mukana muutoksia kroppaan, ihoon, hiuksiin, terveyteen. Ollaan samassa veneessä me kaikki ikääntyneet. En peittele vanhenemistani, en syö hormoneita enkä meikkaa.  Mies sanoi, että sinulta on harvenneet hiukset päälaelta. Entäs sitten kun hänestä itsestään on tullut puolikalju. 

Minua pännii joiltakin radiokanavilta tuleva musiikki. Joku liirumlaarum rakkauslaulu ja yhtä laustetta toistetaan kymmene kertaa. Eikö tekijöilla  riitä sanat ja sävelet kertomaan sisältöä muuten kuin toistamalla samaa lausetta. Minusta sellainen musiikki on kuuntelijaa aliarvioivaa, vastenmielistä ja laittaa vaihtamaan kanavaa. Minulle musiikki on tosi tärkeä ja haluan kuunnella, niin että ei tarvitsisi vaihtaa kanavaa muutaman minuutin välein. 

Liikaa soitetaan tuntemattomia kappaleita, huonoja laulajia ja taitamatonta tekstiä, se pännii minua!

Suklaa ei tee sydämelle hyvää.

Vierailija

Minua pännii joiltakin radiokanavilta tuleva musiikki. Joku liirumlaarum rakkauslaulu ja yhtä laustetta toistetaan kymmene kertaa. Eikö tekijöilla  riitä sanat ja sävelet kertomaan sisältöä muuten kuin toistamalla samaa lausetta. Minusta sellainen musiikki on kuuntelijaa aliarvioivaa, vastenmielistä ja laittaa vaihtamaan kanavaa. Minulle musiikki on tosi tärkeä ja haluan kuunnella, niin että ei tarvitsisi vaihtaa kanavaa muutaman minuutin välein. 

Liikaa soitetaan tuntemattomia kappaleita, huonoja laulajia ja taitamatonta tekstiä, se pännii minua!

Mahdoton tehtävä olisi noudattaa jokaisen musiikkimakua, koska meitä on niin moneen junaan, kuten sanotaan. Ikipäivänä ei voida miellyttää kaikkia missään asiassa.

Vierailija kirjoitti:

Mahdoton tehtävä olisi noudattaa jokaisen musiikkimakua, koska meitä on niin moneen junaan, kuten sanotaan. Ikipäivänä ei voida miellyttää kaikkia missään asiassa.

Et varmasti ole tietoinen siitä kuinka monta kanavaa on radiossa annettu musiikille! On myös kysymys siitä, että soittaisivat sitä mitä lupaavat! kaikenmaailman turhat höpinät kevyen musiikin historiasta ja maailmasta on yhtä typeryyttä, ketä kiinnostaa joku iskelmätähtösen elämänhistoria.

Vierailija

Musiikkia myyvät kaupat ovat pullollaan jokaisen makuun kuunneltavaa, kannattaisiko siirtyä ostamaan mieleistä kuunneltavaa. Itse kuuntelen välillä omaa mielimusiikkiani CD:ltä jopa useiden tuntien ajan. Radiokanaville voi myös tarvittaessa antaa palautetta, menee varmasti oikeaan osoitteesseei paremmin perille kuin täällä purnaten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Musiikkia myyvät kaupat ovat pullollaan jokaisen makuun kuunneltavaa, kannattaisiko siirtyä ostamaan mieleistä kuunneltavaa. Itse kuuntelen välillä omaa mielimusiikkiani CD:ltä jopa useiden tuntien ajan. Radiokanaville voi myös tarvittaessa antaa palautetta, menee varmasti oikeaan osoitteesseei paremmin perille kuin täällä purnaten.

Mutta jos menee LIVE-jonserttiin voi buuata paikan päällä tai jopa antaa aplodit. Ei meinaan tartte motkottaa.

Vierailija kirjoitti:

Miksi otsikko usuttaa kertomaan pännityksistä tai harmeista? Siksikö, että saatte ojentaa valituksen kirjoittajaa, kuin pientä lasta tai viikkorahojensa käyttöä mittivää teiniä. Hupaisaa?

Vierailija

Jotkut valittajat ovat todella kuin pikkulapsia, aikuinen keksii vaihtoehtoja päästä harmittavista tilanteista. Mutta jokainen taaplaa tavallaan.

Vierailija

Mielestäni täällä kyllä voi kertoa omista pännityksistään ilman että kertojaa aletaan syyllistää tai aletaan nimitellä. Asioista voi olla eri mieltä mutta se ei oikeuta ojentamaan ketään. Minultakin menee tämä nykymusiikki yli hilseen. Rappia tai mitä lie. En kestä kuunnella. Vaihdan kanavaa. Suosikkiohjelmani on entisten nuorten sävellahja. 

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat