Kauniit naiset

Vierailija

Tulipa tässä mieleeni että mitähän mieltä täällä keskustelijat olevat asiasta kun, miehet aina haastavat kauniista naisista. Yleisestikkin aina naisista puhuttaessa, se on niin kaunis ja jne. Vähemmän naisten kuulee puhuvan hyvän näköisistä miehistä. KOETTEKO loukkaavana tällaisen jos vaikka oma kumppani mainitsee jostakin että, oo mikä nainen.

Ja sitten toinen juttu tämän päivän urheilija naisten vaatetus ,joka on niin vähän peittävää, siinä lienee miehille silmän ruokaa. Minä en näistä kummastakaan asiasta tykkää ja itselleni tulee tunne että en ole minkään näköinen jos toinen kehuu jotain kauniiksi tai sanoo että mukava katsella kauniita naisia.
Olenko tässä asiassa tiukkapipo, varmaan olenkin.

Mielipiteitä toivoen ja asiallisia kiitos. T. Mustis.

Kommentit (2)

Vierailija

Hei Mustis, et mielestäni ole tiukkapipo tuossa asiassa!
Ei tosiaan ole oikein mukavaa, jos, oma mies varsinkin, kehuu kovasti jonkun toisen naisen ulkomuotoa. Tulee siinä itselle vähän sellainen olo, että no entäs minä sitten... Näin vanhemmalla iällä sitä tulee vähän herkäksi tuollaisille puheille. Parempi, kun mies ajattelisi asiaa vain itsekseen! Sillä onhan se toki luonnollista, että miesten, kuten naistenkin mielestä, joku muukin näyttää kauniilta/komealta ja vetävältä, kuin vain se oma puoliso. Mutta ei ole hyvää käytöstä ainakaan usein hokea tuollaista!

Toinen asia, mikä minua häiritsee jollakin tapaa, on esim. autonäyttelyt! Niissähän on usein paljon mukana nuoria naisia, malleja, poseeraamassa auton edessä, sivulla tai osittain jopa päällä. He ovat yleensä todella nuoria, hoikkia ja seksikkäästi ja ihonmyötäisiin vaatteisiin pukeutuneita.
Minusta tällainen yhdistäminen: auto ja nuori nainen, on naisten esineellistämistä, jos mikä!! Kyllähän nuo naiset tuohon suostuvat, kun saavat siitä palkkion, mutta minua kyllä jollakin tapaa suorastaan loukkaa tuollainen! Miksi näiden autojen kanssa ei kuvata nuoria komea-vartaloisia miehiä, heitä kun autot eniten kiinnostavatkin! Tai onko pakko kuvata ylipäätään ketään ihmistä siinä autojen kanssa samassa?? Jotenkin älytöntä... T: Mymmeli

Vierailija

"Miksi näiden autojen kanssa ei kuvata nuoria komea-vartaloisia miehiä, heitä kun autot eniten kiinnostavatkin! "
No, ostajiahan ne kauppiaat taitavat näistä miehistä toivoa?
Taidan olla kummajainen osaamatta olla mustis.
Kerran ollessamme menossa yhteen tilaisuuteen käveli lähettyvillä
heppoiseen esiintymisasuun pukeutunut kaunotar, jota rinnallani kävelevä mieheni
ei tuntunut huomanneen. :D
Pukkasin häntä kylkeen nyökäten ilmestyksen suuntaan ja sain korvaani kuiskatun "kiitos".
Kyllä meitä sittemmin nauratti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat