klo 14:44 | 22.5.2017
Onko kuinka moni tehnyt elämäntapamuutoksen täytettyään vuosia? Itse tein aikamoisen värjäytin hiukset tummista vaaleiksi vaihdoin mazdan bmw m 7 autoon ostin piikkikorkosaapikkaita,nahkahousuja ja nahkahameita:)
Onko kuinka moni tehnyt elämäntapamuutoksen täytettyään vuosia? Itse tein aikamoisen värjäytin hiukset tummista vaaleiksi vaihdoin mazdan bmw m 7 autoon ostin piikkikorkosaapikkaita,nahkahousuja ja nahkahameita:)
Ladataan...
Vm-43
Kyllä elämäntapaa on muutettu jo muutaman kerran. Lähtien kiltin vaatimattoman ujosta perhetytöstä, kaiken uuden vastaanottajaan, hyväksyjään ja hengellisyyden kautta muuttui ajattelutapa ihmisen aitouden edessä nöyräksi ihmisten rakastajaksi, ihmisyyden ja aitouden puolustajasta, erilaiseksi persoonaksi, omaksi itsekseen, kaiken myllerryksen muutoksen keskeltä löytyi todella se ihminen itse joka olen. Helppoa ei ole ollut, mutta mielenkiintoista.
Ja kaikesta on selvitty.
Ja hiukset, se ulkoinen merkki! Ensimmäinen radikaali muutosoli punainen lähes siilitukka. Sitten tuli kalju, ja siili jatkuin ja sen myötä tuli kiinnostus hengellisyyteen. Ja vaatteet hieman muuttuivat. Sitten tätilooki ruskeana, ja jalkaan hyvin istuvat matalat kengät, tuli musta polkka, sitten raidallinen mustavalkoinen, ja lopulta tämän päivä täysi harmaa. Monta on nähty ja koettu ja seesteisyys on löytynyt.
Ei aloitus kyllä mielestäni elämäntapamuutoksesta kerro. Vain hädästä, että vanhenee. Ulkokuori ei kerro, millaiset elämäntavat ovat. Se voi olla pelkkää filmaamista.
Itse en ole tapojani radikaalisti muuttanut muuta kuin pakon edessä silloin, kun työelämä vaihtui muuhun.
Yksilöitä me olemme ja aikamme tuotteita. Mummon nahkahousut ja piikkarit ovat lähinna hupiaihe kanssakulkijoille, mutta hyvä että joku antaa katukuvaan ja ratin taakse säpinää. Keskenkasvuisuus pukee ylleen nahkaa ja muuta turhuutta joka yleensä kuuluu nuorisolle. Kypsä ihminen arvostaa ihan muita asioita elämässään, kuin sitä mikä näkyy ulospäin
Että, "mitähän ihmiset minusta ajattelee"?
Heh heh, mitä ihmiset minusta ajattelee... Ajattelen, että aloittaja on sama vanha nahka- ja saapikasfriikki, joka kirjoitteli muutama vuosi sitten näitä samoja juttuja. BMW7 muka on alla ja nahkaa päällä, anna mun kaikki kestää. :D
Luulin tämän papparaisen jo kuolleen, kun ei ole aikoihin satuillut täällä.
Onko nuo käsinuket eri ikäisiä, samaa sukupuolta kumminkin. nääs.
. Älähti taas, pahus. "Keskenkasvuisuus pukee" vanhustakin.
Näin o sano, nahkassa löytyy! Mikähä tänä aamuna sopis, sian, nauran vai poron, vai eläneen naisen nahka? Lumikelitki kun on ohi, että olis jotain alla, vaikka sukset!
Justiinsa niin, aloittaja ei taatusti ole mummo vaan mies, sen näkee heti kun lukee alkutekstin :D