Kokeile kalenterivillitystä! Näin aloitat oman bullet journalin

Bullet journal on kalenterin, tehtävälistojen ja päiväkirjan yhdistelmä, josta on tullut valtavan suosittu arjenhallintaväline niin Suomessa kuin maailmalla. Näillä ohjeilla sinäkin voit aloittaa oman bullet journalin.Lue koko juttu

Kommentit (2)

syklaami

Olen omalla tavallani tehnyt tätä jo monta vuotta. Kun jäin leskeksi niin oli paljon asioita joita piti hoitaa ja ei välttämättä seuraavana päivänä muistanut niin aloin kirjoittaa niitä vihkoon johon merkitsin päivän. Tämä idea tuli oikeastaan mukana töistä. Mulla kävi paljon asiakkaita ja piti tehdä erilaisia ehdotuksia ja piirroksia. Suttupapereille tehdyt muistiinpanot menivät roskiin mutta vihkoon tehdyt säilyivät ja niihin voi palata. Suosittelen.  Monta vihkoa ja monta vuotta on laatikossa. Saavat  lapset ja lastenlapset joskus lukea. Minun romaanini.

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen harrastanut tuota ideaa  jo kauan. Parhaan hyödyn olen mielestäni saanut muistiinpanoista silloin jos on tulossa suurempi joukko vieraita ja kaikki pitää muistaa tehdä ja valmistella. Kirjoitan listan tehtävistä Esim. pöytäliinat, tarjoiluastiat, koristeet, kynttilät, kukat. Suunnitelma tarjottavista. Olen huomannut että jos en ole kirjannut lapulle kaikkea mitä olen ajatellut tarjota, niin osa unohtuu kaappiin. Seuraava  listaus kauppa-asiat,  Jos minulla ei ole ostoslistaa niin puolet ostettavista on unohtunut. Lapsivieraille pieni leikkimielinen visailu jonka yleensä kehittelen itse. Vieraiden saapuessa onkin varma tunne kun lista on käyty läpi ja kaikki valmiina. Ei tarvitse sitten enää hoippua keittiötikkaiden päällä etsimässä kaapin ylähyllyltä tarjoiluvateja tai kukkamaljakkoa. Onhan nämä kaikki esivalmistelut ainakin minulle varamuistina ja olen sen huomannut että sitä tarvitaan!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat