Tuulikille

Vierailija

Luulin, ettei tarinasi enää satu, mutta kyllä se sattui! Olin monen "Tuulikin" poikaystävän vaimo. Entinen puolisoni kertoili heille, miten kylmässä ja seksittömässä avioliitossa elää. Illat ja yöt hän istui chattailemassa tietokoneella milloin ei ollut "työmatkalla" jotka yleensä sijoittuivat viikonloppuihin. Näiltä reissuilta palattuaan hän kuvaili tyttöystäviään, kertoi hyvinkin intiimejä juttuja heistä ja heidän elämästään. Tarkoitus oli vain loukata ja satuttaa minua. Kun en suostunut riitelemään enkä rähjäämään, olin kylmä ja tunteeton. Taas tuli lisää aiheita, joitten avulla sai naisilta myötätuntoa ja paijauksia.

Kerroit myös, että vaimo teki lomamatkoja joista mies ei tiennyt, minne ja kuinka kauan viipyi. Näinköhän? Puolisoni lähetti minut mielellään viikoksi-kahdeksi etelään saadakseen sinä aikana tuoda naisystäviään kotiimme. Vierailujen jälkiä ei edes yritetty peitellä.

Ehkä vaimo ei aina olekaan välttämättä se kylmä ja kauhea akka, josta ei pääse eroon vaan on pakko jatkaa kulissielämää hänen kanssaan. Kuinkahan moni "Tuulikki" on saanut parantumattoman trauman ihanasta romanssistaan?
En voi muuta kuin ottaa osaa...

Kommentit (4)

Vierailija

moi meitä tuulikkeja on varmasti paljon muitakin.kun sopiva kumppani osuu kohdalle oikeaan aikaan,se vaan t apahtuu. ihan kuin oma tarina tapetilla.en vain ole pystynyt vielä lopettamaan.olisi kiva saada neuvoja vaikkapa samoin kokeneilta!

Vierailija

Lainaus:

Häh?
Misäs tään "Tuulikin" tarina olis luettavissa?

Viimeisestä Et.stä löytyy, no. 13...s.51

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat