lottoaja

Moni meistä lottoaa, ainakin silloin tällöin. Ensi viikolla on jaossa 14,2 miljoonaa euroa jos saa 7 seitsemän oikein.
Toivotko näin suurta voittoa yksin itsellesi tai edes muutamaa miljoonaa? Lottonumeroita ruksatessa varmaan jo suunnittelee, miten rahoja käyttäisi. Niin miten?
Olisin kovin onnellinen jos joskus olisi edes 6 + 1 oikein, sillä saa muutaman satatuhatta. Laittaisin rahat terveyteni hoitamiseen niin ei tarvitsisi olla terv.keskuksessa kyykytettävänä ja pääsisi heti hoitoon yksityisellä puolella. Lisäksi teettäisin omakotitaloon kunnon remontin, laudoituksen ja kattojen uusiminen sekä putkiremontti. Loppurahoilla ostaisin uusia huonekaluja.

Kommentit (7)

Vierailija

Lottoan yhdellä ruudukolla(1euro) viikko,kyllä se voitto tulee tälläkin panostuksella jos on tullakseen. En koskaan mieti etukäteen mitä voitolla tekisin koska olen realisti, en usko että päävoitto koskaan napsahtaa kohdalleni.Eilen ei ollut yhtään oikein. Mutta niitä pienempiä voittoja voi tavoitella.

Mutta  jos nyt kuitenkin kerran miettisin mitä voitolla tekisin. Kuvittelen siis että voitan kaksimiljoonaa euroa. Se olisi sopiva ei liian suuri voitto kuitenkaan. No kiinteään omaisuuteen niitä voittorahoja pitäisi kai käyttää kun pankki ei rahoille korkoa maksa,kohta kai pitää pankille maksaa että säilöö pikkutalletuksetkin.Eli sijoitusasuntoja ym.kaupunkiasuntoa vain hankkimaan. Ja auto pitäisi ehkä ostaa vähän hienompi malli kuin entinen. Ja mökki sitten, haluaisin mökin merenrannalta, mökki sinänsä voisi olla vaatimaton, mutta paikka pitäisi olla hyvä josta voisi syysmyrskyjä ja muita luonnonilmiöitä seurata. Sähköt siellä mökillä pitäisi kumminkin olla ja sauna,ja hyvien yhteyksien päässä,että voisi julkisillakin melko lähelle päästä ja loput taksilla,koska eihän tässä nuorruta enää,autoilu voi olla historiaa jo aika pian. Lapissa olisi ja kiva olla joku paikka mutta sen ylläpito tulee liian kalliiksi joten sen voisi vuokrata.

Osapäivätalkkarin voisin myös palkata,joka kävisi jelppimässä tarvittaessa,tämä voisi kyllä ihmetyttää naapureita ja voisi olla että lottovoitto ei enää pysyisi salassa, en tietenkään toisi julki voittoa.  Lapsille /lapsenlapsille pitäisi tietysti hieman rahaa jakaa,samoin hyväntekeväisyyteen.Voisi vaikka muutaman kummilapsen ottaa ja muutenkin avustaa eri kohteita. Tarkemmin ajatellen palveluita tulisi ostettua enemmän kuin nykyisin,ei sillä mökillä niin väliä olisi,ja niillä sijoitusasuntojen vuokratuloillahan ne voisi rahoittaa.Ja voittohan sitten loppujen lopuksi jäisikin jälkipolville perinnöksi. No  voisihan sen voiton käyttää toisinkin ..............pitää vielä miettiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä en ainakaan sijoitusasuntoa riesakseni hankkisi. Sitä setvimistä vuokralaisten kanssa. Kokemuksia on, eivätkä aina ihan mukaviakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan sijoitusasuntoa riesakseni hankkisi. Sitä setvimistä vuokralaisten kanssa. Kokemuksia on, eivätkä aina ihan mukaviakaan.

Miljonäärillä on varaa palkata asianajaja tai kiinteistövälitysliikkeestä joku hoitamaan niitä sijoitusasuntoja. Rikkaan ei tarvitse muuta tehdä kun maksaa jos niikseen haluaa.

Vierailija

Palkkaan puutarhurin ja siivoojan ja elän luovasti elämästä nautiskellen, nauttimatta alkoholia ja rasvaisia ruokia.

Vierailija

Lottoan joskus. Tällä viikolla ihan varmasti.Tuommoinen 5 miljoonaa riittää loppuelämäksi.

Olen ollut kaksi kertaa naimisissa. Jätin nuorena solmitun avioliiton 4 vuoden jälkeen kun mies osoittautui viinaan meneväksi ja siivellä eläjäksi. Kolmisen vuotta eron jälkeen törmäsin häneen sattumalta kun olin menossa kampaajalle. Hänellä oli upouusi mersu alla ja vaatteet viimeisen päälle.  Hän kertoi voittaneensa lotossa  miljoonan ja että oli onnenpotku kun erottiin vaikka hän eroa vastustikin. Oli löytynyt uusi vaimo - parempi  kuin minä. Vaimo teki kuulemma kaiken just niin kuin mies halusi eikä urputtanut koskaan mistään. Kertoi muuttavansa pois tästä paskalävestä enkä olekaan nähnyt häntä sen jälkeen.  Välillä ajattelen, että miksi en malttanut odottaa kun avioehtoa ei ollut. Hänen saamansa lottovoiton jälkeen ja kun ero olisi tullut, olisin saanut edes jotain takaisin menetetyistä vuosista ja rahoista.

Toisessa avioliitossa olin 40 vuotta. Mies kyllästyi minuun ja lähti itseään 23 vuotta nuoremman naisen matkaan.  Hyvä kun häipyi. Olin kyllästynyt jatkuvaan vonkaamiseen. Hyvänen aika, miehelle oli tehty sydämen ohitusleikkaus mutta silti vonkasi joka päivä!

Palaan itse aiheeseen. Lottovoittoon. Ensiksi laittaisin rupsahtaneen ulkonäköni kuntoon. Hampaiden täyshuolto: muutama implantti , posliinikuoria ja  hampaiden valkaisu.Rintojen kohotus ja pienennys. Rasvaimu tietyistä paikoista.

Tämän jälkeen ilmoitus lehteen ja nettiin, että etsin miespuolista, keski-ikäistä, charmanttia seuralaista + autonkuljettajaa .

Mersun olisin tietysti ostanut jo ennen ilmoituksen laittamista.  Miellyttävän ja älykkään miehenpuolikkaan löydettyäni palkkaisin hänet täyttämään kaikki toiveeni loppuelämäni ajaksi, jota ei ymmärätääkseni enää ole monia. Työsuhteen koeaikana hänen pitäisi selvittää molempien ex-puolisoideni olinpaikat, joille sitten tekisimme yhdessä tervehdysvierailut. Että näkisivät kuinka minulla menee lottovoiton jälkeen.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat