Vierailija

Laitoin oikein isoilla kirjaimilla alun että kaikki varmasti huomaavat.On niin helppo narista ja kertoa harmin aiheista, mutta eikö koskaan mitään kivaa kukaan halua kertoa.Mikä ilahduttaa mieltä,pienetkin asiat voi kertoa niin me toisetkin voimme oppia iloitsemaan . Juuri tänään minua ilahduttaa kunnon vesisade, jota ei meidän kulmilla ole tänäkeväänä ollut. Kaikki kasvaa nyt kohisten,enkä anna harmitukselle valtaa vaikka ruoho olisi jo pitänyt leikata,iloitsen vain kun se kasvaa ja saan kompostiin hyvää typpipitoista kamaa.
Kaikki positiivius nyt esiin arvon rouvat ja herrat!

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Hei!

Oletko huomannut Mukavien asioiden kalenterin?  Sinnehän juuri voi kirjoittaa mukavista asioista, nehän ovat niitä mitkä ilahduttavat.

Olen jo iloinen huomisesta, kun luvassa on lämmin ja aurinkoinen päivä!

Olen tosi kiitollinen ja onnellinen, että sain viettää päivän pojan poikien kanssa, jutella maailman asioista, politiikasta, ihmisoikeuksista ja muotiasioistakin ja vaatemerkeistä, kuin katsella iloisten nelijalkaisten  kanssa puiston saloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kävelin kotiin päivästä väsyneenä jalkakäytävää jota reunusti vaahterat, jotka olivat laskeneet asfaltin pinnalle laajalti vihreitä "neniään". Kaunis vihreys joka oli yllä ja toinen jalkojeni alla, sai minut unohtamaan väsymykseni ja 

sain todella iloisen mielialan, kiitos ihmeelliselle Luojalle joka antaa aina lisää ilon aiheita.

Mielestäni mukavat asiat ovat vain jotakin laimean tavallista, ei erottuvaa iloa.

Ilo...se on jotain suurta, täyttävää, joka tuntuu sielun syvimmässäkin sopukassa,  pakahaduttavana, kuplivana  tunteena, joskus jopa kyyneleinä. Ja joka on saatava myös ulos...ilo,  jota tahtoo jakaa toisillekin!

Ilo on myös elämän asenne, joka ilahduttaa niin itseä kuin kanssakulkijoitakin. Jos ilolle altistuu...saa kokea rimullista iloa, siitä ei voi koskaan luopua. Silloin ilon aiheita löytyy...kun tahtoo nähdä!

Vierailija

Ilahduttaa suuresti, ettei hallitus eronnut ja alkanut vänkääminen uuden pystyttämisestä . Säästyi kulujakin varmasti melkoinen määrä. Hyvä näin.

Vierailija

Jippii! Suomen historian epäonnistunein hallitus jatkaa. Lisää leikkauksia, terveydenhuolto sekaisin, työttömät töihin pakolla töihin joita ei ole, eläkeläiset ja varattomat leipäjonoihin. Voi tätä iloa. Olisihan ollut kauhiata jos vaikka olisi tullut uudet vaalit ja olisi saatu uusi hallitus!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jippii! Suomen historian epäonnistunein hallitus jatkaa. Lisää leikkauksia, terveydenhuolto sekaisin, työttömät töihin pakolla töihin joita ei ole, eläkeläiset ja varattomat leipäjonoihin. Voi tätä iloa. Olisihan ollut kauhiata jos vaikka olisi tullut uudet vaalit ja olisi saatu uusi hallitus!

.

Eipä taida mielipide enää tuosta negatiivisemmaksi käydä, vääntämälläkään!

Aurinkoinen ihana kesä ja lämpö :)

Ei voi olla negatiivisella tuulella suomalainen asiaa tuntematon mörkkikään.

On se tietty, että tyytymättömät valittaa aina, oli asiat miten tahansa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

.

Tietty aurinko ja lämpö ilahduttaa. Mutta, mutta. Samalla olen huolissani ilmastonmuutoksesta, jonka me ihmiset olemme itse aiheuttaneet omalla toiminnallamme. Suomessa kesät lämpenee, kunnon lumisista talvista ei ole tulevaisuudessa tietoa. Nyt jo etelämpänä kuin Suomi monet maat kärsivät läkähdyttävästä kuumuudesta ja vedenpuutteesta kun ei ole sateita. Toisaalta sitten jossain maissa sataa kaatamalla, on mielettömiä tulvia jne. Tämä on siis perintö, jonka jätämme tuleville sukupolville.  En minä ainakaan voi nauttia täysin sydämin siitä että täällä vielä nautimme suhteellisen normaaleista sääolosuhteista kun jossain muualla joku kuolee kuumuuteen ja janoon. Mutta niinhän se on, että oma napa on lähinnä. Mitäs muista kun itellä on kaikki hyvin.

Vierailija

Eikö olekin mukavaa, etä olet jo poissa, kun  kesäsäät Suomessa muuttuvat sietämättömiksi.

Se kovin ilahduttaa.

Vierailija

Kyllä minä ainakin nautin lämmöstä ja auringosta ihan vailla omantunnontuskia.Trump ja suuri "Amerikka"lipeää ilmastosopimuksesta se on ikävää ja tuomittavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

.

Tietty aurinko ja lämpö ilahduttaa. Mutta, mutta. Samalla olen huolissani ilmastonmuutoksesta, jonka me ihmiset olemme itse aiheuttaneet omalla toiminnallamme. Suomessa kesät lämpenee, kunnon lumisista talvista ei ole tulevaisuudessa tietoa. Nyt jo etelämpänä kuin Suomi monet maat kärsivät läkähdyttävästä kuumuudesta ja vedenpuutteesta kun ei ole sateita. Toisaalta sitten jossain maissa sataa kaatamalla, on mielettömiä tulvia jne. Tämä on siis perintö, jonka jätämme tuleville sukupolville.  En minä ainakaan voi nauttia täysin sydämin siitä että täällä vielä nautimme suhteellisen normaaleista sääolosuhteista kun jossain muualla joku kuolee kuumuuteen ja janoon. Mutta niinhän se on, että oma napa on lähinnä. Mitäs muista kun itellä on kaikki hyvin.

Hurskastelu sikseen. Aina  sitä puhua voi ja luvata, niin kuin vihreät tekevät. Mutta kun melkein kuolinkellot kaikaa on maaliman parantaminen parannettu, voi elää täysin rauhassa ja nauttia.  Hän joka omaa kuollessaan hyvän omantunnon on elänyt hyvin. Oli sitten parantanut maailmaa tai ei!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin mukavaa, etä olet jo poissa, kun  kesäsäät Suomessa muuttuvat sietämättömiksi.

Se kovin ilahduttaa.

Minkähän laiset säät siellä ylhäällä lienee. Kun ei ole ilmaa, ei ole pilviäkään. Ja miten harppujen helinä soi, kun ilma ei värähtele kielten tahdissa? Miten enkelikuoro laulaa? Onko "Yläkerran orkesteri" jokin vertauskuvallinen ilmaus?

Ilahduttaisi tietää.

Vierailija

[quote=Vierailija][quote=Vierailija]Eikö olekin mukavaa, etä olet jo poissa, kun  kesäsäät Suomessa muuttuvat sietämättömiksi.

Minun mieleni tulisi oikein iloiseksi jos te muutkin kirjoittajat kirjoittaisitte siitä mikä on otsikko, eikä pelkkää mukavaa vi....lua. Okesettavaa tuollainen ainainen hautajaistunnelma. Kyllä sitä kerkii haudassa olla naama peruslukemilla. Elämä on annettu iloisena asiana meitille, että tekisimme parhaamme..ilossakin iloiten, ei suupielet alaspäin sadatellen:)

Vierailija

Laihduttaa? No, eilen ostin viisi pulloa simaa K-kaupasta 50% alennuksella. Tyttäreni ei halunnut maistaa, kun se lihottaa. Minä en tiedä mukavampaa kesäjuomaa, kun mahla ei enää valu. Malla myönsikin, että laihtua voi myös esimerkiksi pyöräilemällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se kovin ilahduttaa.

Mielenkiintoista. Tässä iloitaan toisen ihmisen kuolemasta! Miten ihmeessä voi toivoa  toisen ihmisen kuolemaa ja sanoa, että se ilahduttaa. Mitäpä jos kuuntelisit Veikko Lavin hienon laulun: Jokainen ihminen on laulun arvoinen.

Vierailija

Veikko Lavi tarkoitti, että jokainen on taivasosuutensa ansainnut, ettei Pyhä Pietari halua katsoa ketään   pitkin nenänvarttaan. Itsepä kukin tietää  saako ansionsa mukaan. Mutta onnea matkaan!

Maailman sivu on ollut Saharassa kuuma ja meillä kylmä. On se hyvä kun on sateinen, kylmä kesä  meillä niin tuon yhden  ruikuttajan omatunto pysyy hiljaa.

Saisi olla kunnon lämmin, kuumakin  kesä.

juuli

Vierailija

Ulkopuolisena ihmettelen, miksi ilmastomuutoksesta huolissaan olevaa aletaan lyttäämään ja viesteistä kuultaa välinpitämättömyys . Tyyliin, että tässä on jo toinen jalka haudassa ja ei voisi vähempää kiinnostaa. Nyt on kuitenkin otettu esille todella tärkeä asia omien lasten ja lastenlasten kannalta. Joku esitti heiton, että eikö ole mukavaa kun ilmastomuutoksesta huolestunut on jo pois kun kesäsäät Suomessa muuttuvat sietämättömiksi. Läpeensä asiatonta ja omaa nenää pidemmälle ajattelematonta kirjoittamista.

Ilahduttaa, että saan kai ilmaista mielipiteeni ilman, että se poistetaan.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat