Uneton

Kun herää aikaisin aamulla, on televisiossa vain AVAn chatia ja Jimin ja Livin ennustuksia. Ketähän nämä ilahduttavat ja parantavat? Tai ahdistavat?

Kommentit (12)

Vierailija

Aamun alkuun on aina

ensin sänkyjumppa,

yksin kun herään...aaah

aivot saa verta, aikaa ajatella... 

sitten taipuu tekemään mitä huvittaa,

nousta tai vielä hetki lämmitellä,

siinä pitkät tovit kuluu,

ideaa monta jo päässä...

siitä mitä haluan päivän kuluessa 

mitä huvittaa ja mitä jaksan tehdä

Täytymistä en enää tunnista

ei pakkolla mikään valmistu.

Raittiiseen ilmaan mieli halaa,

sitten torilta käyn ostamaan kalaa

Siinäpä päivän tärkeimmät!

-valone-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joku voi hyvinkin katsella aamullakin mitä vain telkusta. Itse en avaa laitetta ennen kuin joskus illansuussa, en aina silloinkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku voi hyvinkin katsella aamullakin mitä vain telkusta. Itse en avaa laitetta ennen kuin joskus illansuussa, en aina silloinkaan.

Minulla klo. 15:00 kirjoittajalla ei ole moista rakkinetta lainkaan. Netistä näkee sen minkä katson tarpeelliseksi :)

Vierailija

Onko muoti-ilmiö vai mikä kun kehuskellaan, ettei ole telkkaria? Jotenkin tulee sellainen vaikutelma kuin olisin hölmö kun katson ohjelmia TV:stä koko rahan edestä! Kaikki ,paitsi todella pienituloiset, joutuvat maksamaan verotuksen kautta TV-veroa. Kyllä se minulle sopii, että telkkarista luopuneet maksavat tätä veroa. Tämä raha ei ole minulta pois!

Olin taloyhtiöni putkiremontin takia evakossa neljä kuukautta ja katselin TV-ohjelmia sen ajan netin kautta. Läppärini on 17 tuumaa. Yhtä kärsimystä tihruta niinkin "suurta" ruutua ja varsinkin kaupallisten yhtiöiden kuten MTV ja Nelonen yhteys pätki koko ajan. Katso siinä sitten kiinnostavaa ohjelmaa.

Mikä auutuus ja ihanuus kun pääsin takaisin asuntooni ja sain telkkarini (42 tuumaa) asennettua paikalleen. Neljään kuukauteen en ollut voinut katsoa elokuvia. Hyviä sellaisiakin tulee telkkarista silloin tällöin.

Vierailija

Ei telkun tarvitse huonetta hallita. Ihan tavallinen telkku on hyvä verrattuna jonkin läppäriin tai muuhun pikkulaitteeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei telkun tarvitse huonetta hallita. Ihan tavallinen telkku on hyvä verrattuna jonkin läppäriin tai muuhun pikkulaitteeseen.

Tuo on sinun mielipiteesi ja saat sen pitää! Olen oikein tyytyväinen läppäriini mistä, siis tästä näen sen mitä tarvitsen. Eli uutisita, ajankohtaisesta alkaen, ihan kaiken, sarjoihin ja elokuviin asti. Suomipokien koheltamista ja irvailua en kaipaa.

Vierailija

Telkusta ei tarvitse katsella suomipoikien toilailuja,  jos ei tahdo. Ei niissäkään mitään pahaa ole, joka haluaa sellaista nähdä.

Vaan on se upeeta, että meillä kaikilla on valinnanvapaus niissä puitteissa, mitkä kukkaro kestää  tai sattuu muuten vain huvittamaan. Ihanaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuo on sinun mielipiteesi ja saat sen pitää! Olen oikein tyytyväinen läppäriini mistä, siis tästä näen sen mitä tarvitsen. Eli uutisita, ajankohtaisesta alkaen, ihan kaiken, sarjoihin ja elokuviin asti. Suomipokien koheltamista ja irvailua en kaipaa.

Tuo on sinun mielipiteesi  ja saat sen pitää. Minun puolestani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuo on sinun mielipiteesi  ja saat sen pitää. Minun puolestani.

Niin juuri kirjoitin! Koita jos saat viimeisen lauseen?Minun puolestani.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat