Nettikortit

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Lähettääkö kukaan enää matkoilta postikortteja ystäville? Itse en ole enää vuosiin tullut edes ajatelleeksi, että kirjoittelisin kortteja jostain kaukaa.

On ihanaa saada itsetehtyjä, hartaudella laadittuja joulukortteja ystäviltä. Jotenkin tuntuu hassulta tapa, että joulukiireiden keskellä juoksen kauppaan hakemaan paperisia joulukortteja, joihin sitten kirjoitan saajan nimen, osoitteen ja pistän valmiin toivotustekstin alle nimeni. Useimmiten saan myös näiltä ihmisiltä samankaltaisen joulukortin, kun lienen heidän lähetyslistoillaan. Kuka näitä pakkokortteja arvostaa?

Miten sitten käy kaikille kiitoskorteille, joihin on upotettu juhlittavan valokuva? Tuskin enää kukaan niitä kerää pölyttymään kirjahyllyn reunalle. Olisiko edullisempi tapa lähettää sellainen kortti suoraan sähköpostiin - vai tuntuuko tapa liian arkiselta?

Harrastan nettikorttien tekoa omille kotisivuilleni. Olen yrittänyt löytää mukavia ja persoonallisia juttuja saajaa ilahduttamaan. Ainakin oma lähipiirini on ollut niihin ihastunut.

Vilkaise muutamaa ja kommentoi! Ovatko mielestäsi sopivia?

http://www.birgit.mummu.net/Ilmainen/E-kortit.htm

Kommentit (1)

Vierailija

Ilmaisia nettikortteja on vaikka kuinka paljon saatavana.
Minä lähettelen paljon Positiivareiden sähköisiä kortteja,
sekä myös Voimapaikan (Satu Pusa) kortteja - ne ovat
mukavia positiivisine ajatuksineen :-)

Kyllä Bigi nuo sinun korttisi ovat ihan kivoja, ei siinä mitään :-)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat