Sivut

Kommentit (119)

Voisin heittää sekaan mielenkiintoisemman kommentin. Itselläni tyttö ystäväni osti muutama vuosi sitten ulkomailta kokeilu mielessä minulle stringit, ja hänen mielestä ne olivat ihan kivat. Piristystä hieman arkeen. On ostanut useammat jo vuosien varrella.ensin olin tottakai vähän epäileväinen käyttää mutta niihin tottuu aika äkkiä. Hän niistä tykkää ja minä pidän niitä hänen mielikseen päivien piristykseksi :D

En taas voi olla puuttumatta tähän tyhmään keskusteluunne.
Niin naisen kuin miehenkin seksikkyys on olemuksessa. Ei paljaassa takapuolessa tai hyllyvissä tyrkkyrinnoissa, ettäs sen tiedätte. Katsokaa ihmisen koko olemusta.
Vääristynyttä kehon kuvaa ihannoidaan niin miehillä kuin naisilla, että saadaan myytyä typeriä alusvaatteita, joita ei edes normaali järkevä ihminen halua käyttää, tuntemattaan itseään huorakasi.

Täällä epätoivoiseti myydään alusasuja joka mielestäni ei ole tämän sivun tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. tätä samaa kirjoitin aiemmin. ei miehille sovi stringit, jokaisen naisenkin mielestä näille kuvien miehille sopisivat bokserit paremmin tai shortsit. näitä kuvia ei ole tänne aiemmin linkattu.

äk http://www.dailytexanonline.com/sites/default/files/styles/article_main_...

ääk, jos mies riisutuis ja alla on tuollaisella miehellä tuollaiset, haluthan siinä menee
http://3.bp.blogspot.com/-2fkWTv_EGGg/T8wHSOd2yxI/AAAAAAAAFDI/n1oui3zDeS...

äääk
http://static.mensunderwearstore.com/mm5/graphics/00000021/GA2P540111215... OKSETTAVaa

nämä kuvat olisivat parempia jos niillä olisivat peittävämmät pökät

Riisutko sinä miehen nähdäksesi peittävät alushousut??

Lainaus:

Niin naisen kuin miehenkin seksikkyys on olemuksessa. Ei paljaassa takapuolessa tai hyllyvissä tyrkkyrinnoissa, ettäs sen tiedätte. Katsokaa ihmisen koko olemusta.
Vääristynyttä kehon kuvaa ihannoidaan niin miehillä kuin naisilla, että saadaan myytyä typeriä alusvaatteita, joita ei edes normaali järkevä ihminen halua käyttää, tuntemattaan itseään huorakasi.

Täällä epätoivoiseti myydään alusasuja joka mielestäni ei ole tämän sivun tehtävä.

Ei todellakaan ole olemuksessa. Hyvät tissit ja perse eniten kiinnostaa. Jos joku muuta väittää niin valehtelee.

Lainaus:

Lainaus:

Ei todellakaan ole olemuksessa. Hyvät tissit ja perse eniten kiinnostaa. Jos joku muuta väittää niin valehtelee.

Juuri näin! Kateellisten puheita että jostain muusta olisi kyse.

Pidän alushousuista siksi, että niiden tarkoituskaan ei ole olla kaikenkansan katseltavaa oli ne sitten minkä malliset tahansa ne ovat salaisuus toisin kuin uimahousut. Minulta löytyy alusvaate laatikosta kaikki mallit joita miehille myydään ja käytän niitä kaikkia mieleni ja tilanteen mukaan. Löysät-,tiukat-,mini-,mikro-,pitkälahkeiset ja lahkeettomat bokserit sekä tavallisia lahkeettomia-, hipstereitä -, hotpantsit ja stringit. Kaikille niistä on yhteistä se, että en kävelisi niissä julkisesti ainoastaan ne päälläni. Kun ostaa tarpeeksi matalat housut ne eivät näy vaikka kuinka kyykkisi. Olen tykästynyt käyttämäänkin housuja jotka menevät pakaroiden väliin en siksi, että haluaisin jonkun katselevan minua, vaan siksi, että ne istuvat parhaiten ja tukevat eniten ja tuntuvat parhailta. Minua ällöttää nähdä kuka tahansa kyykkimässä niin, että alushousut näkyvät vaikka ne olisivat bokserit. Eikä kukaan pakota naisiakaan käyttämään t-paitaa rintaliivien sijasta. Ja olen hetero

Vai että vaimojen ja tyttöystävävien pitäisi puuttua asiaan? Oletko ihan tosissasi?? Muiden pitäisi määrätä minkälaisia alusvaatteita jonkun toisen pitäisi käyttää??

Mielestäni kaikkien miesten pitäisi puuttua vaimojen ja tyttöystävien pukeutumiseen etteivät he koskaan pukeutuisi niihin karmeisiin valkoisiin/ruskeisiin/harmaisiin mummomallin puuvilla-alushousuihin. Hyi yöks yöks. En ymmärrä mikseivät miehet puutu asiaan.

Lainaus:

Lainaus:

Voisin heittää sekaan mielenkiintoisemman kommentin. Itselläni tyttö ystäväni osti muutama vuosi sitten ulkomailta kokeilu mielessä minulle stringit, ja hänen mielestä ne olivat ihan kivat. Piristystä hieman arkeen. On ostanut useammat jo vuosien varrella.ensin olin tottakai vähän epäileväinen käyttää mutta niihin tottuu aika äkkiä. Hän niistä tykkää ja minä pidän niitä hänen mielikseen päivien piristykseksi :D

Tavattoman tylsä kommentti, ketä kiinnostaa.

Minun mielestäni "ketä kiinnostaa" on kulunut sanonta, jolla pyritään mitätöimään toisen kirjoittajan kommentti. Jos ei minua kiinnosta, niin mistä minä tiedän vaikka MUITA kiinnostaisi. Ei minun mielipiteeni ole ainoa oikea (ei tämäkään). - Mutta hyviä härkäviikkoja ja onnekasta uutta vuotta itsekullekin!

Minusta kenenkään ei pitäisi puuttua toisen alusvaatteisiin. Jokaiselle suotakoon oikeus käyttää haluamiaan alusasuja.
Niissä "mummomallin" alushousuissa on se hyvä puoli, että ne on suunniteltu tukevan takaliston omaaville naisille ja ne täyttävät tehtävänsä upeasti ;) Ovatko ne seksikkäät.....se taitaa olla katsojan päätettävissä...mikä on seksikästä??
Kiinnostavan miehen päällä mikä tahansa on seksikästä, siis minun mielestäni

Niinpä niin, mitähän sen on loppujen lopuksi väliä, millaiset alushousut jollakin ohikulkevalla miehellä tai naisella on päällään. Toki joskus kuultaa alusvaatetuskin housujen ja hameiden läpi, mutta ei silloin ole pakko tuijottaa. "Mummo-malliset" pökät luulisi silloin olevan esteettisempää katsottavaa... Enkä muuten ole koskaan nähnyt liian lyhyitä sortseja juoksevilla tai urheilevilla miehillä. Eikö pitäisi niin ikään ole oikeus kuumalla ilmalla juostessa käyttää myös hihattomia paitoja?

Joskus olen miettinyt sitäkin, että mikä on takana siinä, kun arvostellaan jonkun pukeutumista? Miksi jonkun silmää rasittaa joku tietyntyyppinen pukeutuminen tai pukeutumattomuus? Onko kyse omista estoista ja esim estyneestä suhteesta ihmisvartaloon ja seksuaalisuuteen? Ei sillä, että pyllyvakoja ja paljaita tissejä haluaisin julkisella paikalla katsella, mutta ei se saa minua raivon partaallekaan eikä voimaan pahoin. Ihmiseen kuuluu tietynlaisia kohoumia ja vakoja. Kaikkii meihin, miehiin ja naisiin. Mikä siinä sitten ahdistaa, jos esim. sillä nuorella miehellä on ne stringit tai hänen alkkarinsa vilkkuvat. Olisin huolestunut niistä nuoristä miehistä, jotka eivät käytä alushousuja.Voi jäädä jotain kipeästi vetskarin väliin...auts....

kirsikankukka55

Mikä siinä sitten ahdistaa, jos esim. sillä nuorella miehellä on ne stringit tai hänen alkkarinsa vilkkuvat. Olisin huolestunut niistä nuoristä miehistä, jotka eivät käytä alushousuja.Voi jäädä jotain kipeästi vetskarin väliin...auts....

Minä olen 84-syntynyt ja mies. Käytän stringejä, miksi alushousujeni pitäisi ahdistaa? Jos vaikka kirsikankukka55 sattuu näkemään vilkkuvat stringini ja pitää näkymää seksikkäänä olen pelkkää hymyä sekä tunnen itseni seksikkääksi. En esittele stringejäni avoimesti kellekkään paitsi avovaimolleni. :)

kirsikankukka55

Mikä siinä sitten ahdistaa, jos esim. sillä nuorella miehellä on ne stringit tai hänen alkkarinsa vilkkuvat. Olisin huolestunut niistä nuoristä miehistä, jotka eivät käytä alushousuja.Voi jäädä jotain kipeästi vetskarin väliin...auts....

Minä olen 84-syntynyt ja mies. Käytän stringejä, miksi alushousujeni pitäisi ahdistaa? Jos vaikka kirsikankukka55 sattuu näkemään vilkkuvat stringini ja pitää näkymää seksikkäänä olen pelkkää hymyä sekä tunnen itseni seksikkääksi. En esittele stringejäni avoimesti kellekkään paitsi avovaimolleni. :)

Minua ei alusvaatteet ahdista. Minä pidän monenlaisia asioita seksikkäänä ja nautin "maisemista". Minusta seksikkyys on jotain muuta kuin vaatteet tai niiden puute. ;)

No niin, eli olen 25 vuotias mies en mikään mainoskroppan omaava mutt en lihavakaan. Tossa noi vuosi sitten päätettiin emännän kanssa että ostettaan mulle stringit (Calvin Klein). Epäilevästi käytin niitä ekan päivän, päivän loppussa olin ihan jo unohtanut että on stringit jalassa. Ymmärän että ei kaikki naiset vältämättä halua tällaista nähdä mutta eikö se ole minun asiani mitä alusvaateitta käytän? Nyt vuoden aikana on omaan kaapiin tullut myös black horse, emperio armani sekä bruno banani stringit. teityt miespuoliset kaverit tietää stringien käytöstäni eikä pidä asiaa omitusena, osa on jopa miettinyt itse kokeilla, toiset ei. MINÄ EN PIDÄ STRINGEJÄ SEKSIKÄÄNÄ ENKÄ SEN TAKIA ETTÄ TE VANHAT NAISET VOISITTE TUJOTELLA NIITÄ, PIDÄN NIITÄ MUKAVAN TUNTUISINA JALASSA JA SEN TAKIA JATKAN KÄYTTÖÄ.

Jatkoa edelliseen....

Jos joku haluaa stringien käyttöäni kommentoida niin otan mielelläni kommenteja vastaan, mutta muistettaan nyt että jos minä käytän stringejä yleisesti niin minä en ole "pervo " vaan sinä joka tujotat!

Alusvaatteet ovat nimensä mukaisesti ALUSvaatteita eikä niiden kuulu näkyä julkisesti. Jokainen pitäköön ihoaan vasten mitä tahansa, mutta niitä ei tarvitse näyttää muille. Tämä kuuluu käytöstapoihin! Tietenkin nyt voi joku nuorempi kysyä: Mitä ovat käytöstavat?

Sitä kyllä ihmettelen, miten kukaan voi pitää stringejä. Niiden luulisi olevan tosi epämukavat. En aio kuitenkaan kokeilla todistaakseni olevani sen enempää oikeassa kuin väärässäkään.

Persevaon näkyminen ei todellakaan ole seksikästä eikä kaunista, onpa se naisen tai miehen.

Mielenkiintoista muuten, että täällä eläkeläisten palstoilla kirjoittaa 25-vuotiaat. ET on siis mielenkiintoinen lehti tai ainakin nettiversio.

Tämä netti on itensä, ajatustensa "paljastajien" taivas. Jos joku noin typerällä asialla kuin alushousuillaan haluaa spekuloida, vähissä on pojan eväät. Normaali itsensä tunteva ja itseään ja elämäänsä arvostava mies ei täällä esittele mitä "pöksyjä" käyttää. Huhhuu

Sivut

Viime kuukauden keskustelluin

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat