Annnemaria

Matkakuume on kova, mutta aina ei ole seuraa tarjolla. Muutaman viime vuoden aikana olen opetellut lähtemään reissuun yksin ja todennut, miten mukavaa yksinkin reissaaminen voi olla. Alussa oli suuri kyynys mennä yksin illalla syömään muiden ollessa pariskunnittain tai ystäväporukoissa. Harjoitus on tehnyt tässäkin hyvää ja enää en tunne itseäni niin surkeaksi ja yksinäiseksi. Jos ajatus yksinreissaamisesta tuntuu vieraalta, aloita vaikka ensin kotimaasta. Itse testasin tänä kesänä paria suomalaista suurempaa kaupunkia matkaillen niihin minilomalle. Ja kyllä tykkäsin. Yksin ehtii myös paljon enemmän ja minusta jotenkin saa asioista enemmän irti. Tässä kokemuksiani ja reissuvinkkejä matkustaa edullisestikin: http://www.rantapallo.fi/samppanjaamuovimukista/2017/07/09/hyppaa-kotima...

Kommentit (1)

Vierailija

Minä lähdin nyt kesäkuun alussa yksin Turkkiin. Tarkoitus oli kierrellä ympäriinsä mutta alanyaan sitten jäinkin :D Heti sieltä sai seuraa ja tutustui nopeasti uusiin ihmisiin. paljonhan turkista ja alanaysta puhutaan pahaa mutta oikeasti oli ihana paikka, kun osasi oikeissa paikoissa käydä eikä ravannut niissä turisti ravintoloissa ja kaupoissa missä puolialastomat miehet hinkkaa itseään sinuun ja lähes nyyvät itseään sinulle. Söin paikallisissa tavintoloissa ja en oikeastaan ostellut mitään, hotelliin meni kuukaudelta vähän reilu sata euroa (oli kyllä aika mitäänsanaton mutta en viettänyt kuin yöt siellä niin en tarvinnut mitään luksusta) Tutustuihin yhteen kivaan paikalliseen tyttöön joka oli töissä nasa our firmassa, he myyvät retkiä ja eri aktiviteetteja alanyassa. Hänen kanssaan vietin suurimman osan ajasta ja käytiin parilla retkelläkin häneen vapaapäivinä. Oli kyllä hauskaa, mönkijäsafari ja veneretki oli niin siistiä :D Kova ikävä jäi sinne nyt kun pari viikkoa sitten palasin takaisin suomeen... Suosittelen siis esimerkiksi turkkia/alanyaa, todella ystävällisiä ja ihania ihmisiä löytää sieltä ja et taatusti jää yksin! SUosittelen myös käymään siellä nasa tourilla, sieltä sain apua kaikkeen mitä tarvitsinkaan :) https://fi.alanyadailytrip.com/

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat