Kuvagalleria: syksyn värit

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Avasimme uuden kuvagallerian, syksyn värit.
http://www.nettiet.fi/teemat/kuvagalleria/

Viime syksyn upeita kuvia voi katsella täältä:
http://galleria.nettiet.fi/syksy

Myös tähän ketjuun voi lähettää otoksia.

Onko toiveita uusista gallerioista?

Sari
et-lehti

Sivut

Kommentit (62)

Kuukkelim.
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tämä teksti kuvagallerian lähetyslomakkeen lopussa "Annettuja tietoja voidaan käyttää tai luovuttaa suoramarkkinointitarkoituksiin henkilötietolain mukaisesti." ja kun joka kuvalle kysytään tarkat henkilötiedot puhelinnumeroineen,- jotka ovat jo ylläpidon tiedossa on varmaan monelle melkoinen kynnys, ellei estekkin lähettää kuvia noihin gallerioihin. Sitä se on varsinkin heille, jotka eivät halua mitään mainoksia sähköpostiinsa kuin kännykkäänsäkään.

Vierailija

Voipihan niitä syyskuvia tännekin laitella,
ei kysy kukaan puh.-nummeroa.
Rohkkeesti vuan :D

"Myös tähän ketjuun voi lähettää otoksia" ,kirjotti Sari :)

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Juuri tuon puhelinnumero pakon takia en laita kuvia kuvagalleriaan.
Minulla on salainen numero, mutta lehtien tyrkyttäjät soittelivat kuitenkin yhtenään. Nyt kun sain uuden salaisen numeron, niin en vahingossakaan laita sitä esim. tänne missä sitä jaellaan kaupallisiin tarkoituksiin.
Kysynkin Sarilta, että miten menettelette, jos teille ilmoitetaan, että numero on salainen, vaikkakin se näkyy teillä siellä?

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Minulla on salainen numero, mutta lehtien tyrkyttäjät soittelivat kuitenkin yhtenään. Nyt kun sain uuden salaisen numeron, niin en vahingossakaan laita sitä esim. tänne missä sitä jaellaan kaupallisiin tarkoituksiin.
Kysynkin Sarilta, että miten menettelette, jos teille ilmoitetaan, että numero on salainen, vaikkakin se näkyy teillä siellä?

Hei,
Vaikka kuvien lähettämisen yhteydessä kysytään puhelinnumeroa, emme sitä käytä tai tallenna mihinkään. Ainoastaan minä näen sen.

Syy, miksi sitä kysytään, on pelkästään tekninen. Eli kuvagalleriaohjelmamme käyttää samaa tekniikkaa kuin moni muu ohjelma, eikä puhelinnumero-kentän poistaminen ole tällä hetkellä mahdollista.

Tähänkin on tulossa korjaus, kun sivustoa uudistetaan seuraavan kerran.

Sari
et-lehti

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Sari Alho

Hei,
Vaikka kuvien lähettämisen yhteydessä kysytään puhelinnumeroa, emme sitä käytä tai tallenna mihinkään. Ainoastaan minä näen sen.

Syy, miksi sitä kysytään, on pelkästään tekninen. Eli kuvagalleriaohjelmamme käyttää samaa tekniikkaa kuin moni muu ohjelma, eikä puhelinnumero-kentän poistaminen ole tällä hetkellä mahdollista.

Tähänkin on tulossa korjaus, kun sivustoa uudistetaan seuraavan kerran.

Sari
et-lehti

Kiitos Sari tyhjentävästä vastauksestasi.
Olen suhtautunut varauksella puhelinnumeroni laittamiseen mihinkään, sillä siitä on ollut huonoja kokemuksia.
Oikein pirteää syyskuun alkua sinulle Sari ja kaikille fotaajille. (kuulin fotaaja sanan kun koulun oppilaat kuvasivat luontoa koulun ympäristössä)

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tänään otin kameran mukaan ja lähdin etsimään noita syksyn värejä.
Tuhkapensas oli ainoa värikkäämpi pensas, kaikki muu kasvusto oli muuttunut ankean ruskeaksi.

ookoo
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Laitapa salainen anonyymi oikein nimimerkillä joskus,
tiedettäisiin noiden upeiden kuvien 'isä'. :)
Mukava ruskakuva, onkohan lillukanvarsia?

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
ookoo

Laitapa salainen anonyymi oikein nimimerkillä joskus,
tiedettäisiin noiden upeiden kuvien 'isä'. :)
Mukava ruskakuva, onkohan lillukanvarsia?

Mahtavat ovat värit kuvassa. Veikkaisin, että kanukkaa jostakin pohjoisesta.

Kuukkelim.
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

No ookoo ookoo,- iskäpä laittaa :) Tuo nikki vain enempää sitä miettimättä,- kun jotain siihen silloin piti kirjoittaa.
Kyllä tuossa edellisessä kuvassani ruohokanukkaa, sian,- ja riekonmarjaksikin sanottua on niinkuin katinka tiesikin.
Pörrikaverille maistui taas illalla muikku,- se oli jo rantaan tullut oottelemaan minua muikkuverkoilta:
[img]http://i4.aijaa.com/b/00044/10844688.jpg[/img]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat