Vierailija

Miksi näytetään tuota naisen ummetusta mainoksessa iän kaiken. Alkaa todella pännittämään!
Kun suoli toimii oikein hyvin! Elämäntavat ovat kohdallaan ja terveelliset. Posittivista välillä, kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija

Minä luulen, ettei kuvan naisella todellisuudessa ole ummetusta. Kyllä me kaikki näyttelemme jotai. Sinäkin taidat teeskennellä vain sanoaksesi. Miltähän mahdat itse näyttää ihan naturellina?

Vierailija

Tuo mainoskuva on siinä mielessä huono, että siinä istuva nainen värittömyydessään näyttää haudasta nostetulta. Harmaatukkaisen ihmisen yllä harmaa vaate on kauhistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siinä todella on monta ärsyttävää elementtiä mukana.

En todellakaan teeskentele, olen hoikka, paljon liikkuva ja intohimoinen terveen elämän innoittama "suorittaja":)

Siis tykkään elää hyvin, niillä luojan luomilla avuilla joita olen saanut. valitan harvoin, mutta nyt alkoi pännittää tuo sama kuva viikosta viikkoon, naisessa ei ole mitään vikaa, tuskin hoikat naiset kärsivät ummetuksestakaan, siis hän on vain malli, jolle on maksettu hyvin.

Vierailija

On kuva manipuloitu niin, että nainen näyttää 250 cm. Todella ärsyttävä mainos, että asia jää taakse, en ikinä ostaisi tuotettaan, jos edes muistaisin mikä firma mainostaa. Koska mainos ärsyttää liikaa.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat