Ikävä

Onko normaalia ja mikä avuksi. Olen päälle 50v ja aviossa 30 v melkein josta melkein puolet ajasta eletty kuin kaksi kaveria ja nyt yli 10v ei minkäänlaista ns.kanssakäymistä. Välillä on niin tuskaa tuottava hali- ja läheisyyden tarve että tuntuu että pakahdun ikävään,kaipaan kosketusta.

Kommentit (5)

Vierailija

Ei kai siinä auta muu kuin etsiä uusi kumppani, jos tuska ei muuten hellitä. Kukko ei käskien laula eikä edes kana kotkota.

Vierailija

Aina kannattaa kaivella kimpassa hidtoriaa: Misä ja mistä syystä alkoi mennä pieleen. Varmana löytyy syitä sysistä ja sepistä. Vaikka ei kymmenen vuoden hukkaamisen jälkeen kukaan ole entisellään, voi löytyä uutta yhteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihmissuhdetta tulee hoivata, aviosuhdetta eritoten, huomioida ja kannustaa, toinen toistaan.

Jos yhteistä alkaa puuttua, eikä halua lähteä liitosta, täytyy vain lähestyä sitä vanhaa rakasta kumppania. Pistää muistaen hyviä aikoja, antaa anteeksi ja kertoa mitä siltä haluaa, rohkeasti ottaa yhteistä aikaa ja selvittää tunteita. Näin minä tekisin:) Jos luottamus on säilynyt eikä ole hypitty aidan vihreämmälle puolelle, luulisin olevan helppoa lähestyä sitä kumppania.

Noniin

Ymmärrän halipulan hyvin. Elin itse yli 30 vuotta halipulan kanssa.  Kumppanini oli sitä mieltä, että haliminen, helliminen ja hyvänäpito on vain "amerikkalaista hapatusta". Viimein lähdin, ymmärsin  että yksin helpompi olla halimatta, ei ainakaan ole kenellekään vihainen sen puutteesta.  Eikä ketään tosiaankaan voi pakottaa, selitin selittämästä päästyäni, että kaipaan ja haluan hellyyttä, mutta jos ei sitä ole, niin ei ole.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat