Elämäni on nyt pillerin varassa

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Vakava sairastuminen sai ex-puoluesihteeri, kansanedustaja Mikael Jungnerin ajattelemaan uudella tavalla.

Jungner nappaa aamuisin vaaleanpunaisen pillerin, jotta hänen sydämeensä asetettu titaaniputki ei aiheuttaisi komplikaatioita. Ilman pilleriä hänen elämänsä päättyisi muutamassa päivässä.

- Minä en ole täällä vain siksi että minä nyt satun olemaan täällä. Minä olen täällä koska minä teen joka aamu tietoisen päätöksen jatkaa elämään, Jungner kertoo uusimmassa Iltalehden blogi-kirjoituksessaan.

Sairastumisen myötä elämän hetkellisyys on saanut uuden merkityksen.

- Jos et halua että lähipiirisi toistelee nimissäsi Salatut Elämät -henkisiä latteuksia, mieti loppusanat valmiiksi jo hyvissä ajoin.

Kansanedustajan mukaan kuolemassa ei ole kuitenkaan mitään pelättävää.

- Kuolema luo elämälle merkityksen.

IL
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012090116028895_uu.shtml
Hyvin mies kertoo kohtalostaan.

Kommentit (9)

Vierailija

voi hitsi, mulla on dosetti täynnä pillereitä.
jos jää ottamatta, tulee Noutaja.
oliskin noin helppoo että riittäs vain yksi pilleri....

Vierailija

Lainaus:

Tunturikihu, älä välitä!
Tahallisia väärinymmärtäjiä täällä riittää...

Niin, älä välitä. Silti sanon että ainakin suurinpiirtein kaikki osaavat lukea päivän uutiset myös suoraa sanomalehdistä. On tietysti aihealueita, jotka koskettavat itseä enemmän kuin toiset. Sen vuoksi niitä halutaan toistaa ja tuoda mahdollisimman monen muunkin tietoon.

Vierailija

Lainaus:

Tunturikihu, älä välitä!
Tahallisia väärinymmärtäjiä täällä riittää...

Minä sanoisin heitä trolleiksi!
Älä ruoki trollia!

Netiketti suosittelee olemaan ruokkimatta trollia. Tämä tarkoittaa käytännössä trollin jättämistä omaan arvoonsa ja suhtautumista trollaaviin viesteihin tai viestiketjuihin ikään kuin niitä ei olisi koskaan kirjoitettukaan. Tämä on usein vaikeaa, sillä muutaman ihmisen trollaantuminen saattaa aiheuttaa trollaustarkoituksessa aloitetun keskustelun laajenemisen tai olemassa olevan keskustelun väärille urille ajautumisen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)

Vierailija

On se vaan hyvä että lääketiede edistyy koko ajan.

Ilman sitä olisi tämä Mikaelkin kuollut, mutta nyt selvisi ja voi elää suht normaalia elämää.
ollaan kiitollisia että saadaan näin hyvätasoista hoitoa täällä Suomessa.

Rauhallista loppuelämää meille kaikille, ei stressata enää ... ;)

Vierailija

Lainaus:

Todella ajattelematonta tulla tänne, jos jotakin kiinnostaa löytää kyllä tietoa. Hyvin suuri osa ihmisistä joutuu ottamaan lääkkeitä, että pysyvät hengissä. Eikä pelota silttenkään. Typerää tunturikihulta., tämäkin.

Minne on tultu ajattelematta???

Vierailija

Lainaus:

On se vaan hyvä että lääketiede edistyy koko ajan.

Ilman sitä olisi tämä Mikaelkin kuollut, mutta nyt selvisi ja voi elää suht normaalia elämää.
ollaan kiitollisia että saadaan näin hyvätasoista hoitoa täällä Suomessa.

Rauhallista loppuelämää meille kaikille, ei stressata enää ... ;)

Lääketiedeko edistynyt.... Ei todellakaan!!!

Vierailija

Lääke- ja hoitotiede ovat kehittyneet huimasti, se on totta. Mutta - olisiko sittenkin fiksumpaa jättää yksityisen ihmisen asioiden räävistely tämänkaltaisella, ei niin tasokkaalla, sivulla tekemättä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat