Uuden tutkimuksen mukaan kaikki naiset ovat biseksuaaleja

Vierailija

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288495981719.html

Mediuutiset kertoo Cornellin yliopiston tutkimuksesta, jossa näytettiin eroottisia videoita 325 miehelle ja naiselle.

Kun ruutuun tuli alaston nainen, heteromiesten pupillit laajenivat. Homomiehet eivät reagoineet alastomaan naiseen mitenkään.

Heteronaiset sen sijaan reagoivat niin alastomiin naisiin kuin miehiin. Heidän pupillinsa laajenivat suunnilleen yhtä paljon sekä miehiä että naisia katsellessa.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Omien seksikokemusten perusteella naiset todellakin ovat biseksuaaleja. Jotkut tämän tietoisesti kieltävät toki.

Vierailija

Ai laajenevat pupillitko sen ratkaisevat?
Voihan sitä nainen vaikka vertailla, arvailla mikä kohta kuvatulla
on veitsellä paranneltu.

Oliko tämä nyt mielestäsi kielto, laitanko hatun? :D

Vierailija

Lainaus:

Ai laajenevat pupillitko sen ratkaisevat?
Voihan sitä nainen vaikka vertailla, arvailla mikä kohta kuvatulla
on veitsellä paranneltu.

Oliko tämä nyt mielestäsi kielto, laitanko hatun? :D

Kyllähän tutkijat osaavat määritellä hyvinkin tarkasti ne muutokset ihmisessä kun kiihottuu.

Vierailija

Niin, ei luulisi, että pelkkä pupillien laajeneminen kertoo seksuaalisesta suuntauksesta! Pupillithan laajenevat varmaan myös silloin, kun näkee jotakin kaunista tai muuten kiinnostavaa. Naiset voivat nähdä kauneutta toisissa naisissa, siksi voivat pupillit laajentua! Ei siis liity pelkästään seksuaalisuuteen! :)

Vierailija

Hauskaa! Minä varmasti suurentelen pupilliani, katsellessa mitä tahansa kaunista ja hellyttävää. Uskon pupillieni pullistuvan katsoessani leikeissä riehuvia pikkuisiani. Olen vain mummi. En mihinkään ja kehenkään sekaantuja. Mieheen sekaantuisin jos sellainen olisi:)

Vierailija

Nykyään tehdään ihan älyttömästi kaikenlaisia turhia tutkimuksia. Mitähän hyötyä tuostakin tutkimuksesta on vaikka olisi luotettavakin?
Ai niin, työllistää tutkijoita.

Vierailija

vaen minen kyllä tiijä loajeneekkoon mulla pupilli tae mikkeä vaen etusormi on alakanna nykyjeän jäökistymmään ja vipattammaan aena kun emänteä yöpaejassa kahtelen jotta oonkoon sittennii pii vastatkkoo assiintunijat kun ruvenna vaevoommaan hä

Vierailija

Lainaus:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288495981719.html

Mediuutiset kertoo Cornellin yliopiston tutkimuksesta, jossa näytettiin eroottisia videoita 325 miehelle ja naiselle.

.

No eipä ole mikään tieteellinen tutkimus.
- eikä iso ryhmä tutkimuksessa.

Ihan nollatutkimukset tommoset "yliopiston tutkimukset",
minäkin saisin tehtyä tutkimuksen jossa olisi osallistujia paaaaaaaaaljon enemmän.

HÖH sanon minä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat