Päivän teko

Vierailija

Mitä teit tänään mikä kannattaisi mainita, minä kävin viimeisen kerran työvoimatoimistossa ennen eläkkeelle siitymistä, kyllä se vaan näin on!
[IMG]http://i.imgur.com/Cbadu.jpg[/IMG]

Kommentit (12)

Vierailija

Pienen pieniä tekoja olen tänään tehnyt. Halin puolisoani ja sanoin piitkästä aikaa rakastavani häntä joka päivä enemmän. Poimin kantarelleja sekä haaparouskuja, kun hän pitää kovasti sienistä.

Vierailija

Lainaus:

Pienen pieniä tekoja olen tänään tehnyt. Halin puolisoani ja sanoin piitkästä aikaa rakastavani häntä joka päivä enemmän. Poimin kantarelleja sekä haaparouskuja, kun hän pitää kovasti sienistä.

Oisko mulla mitää kehumista:)
Mää ku en voi ny halia ketää ku täälä ei oo ketää.
Mitähän poimisin täälä keskikaupungilla..ehkä noita Pispalan multereita, mutt mistä mää niitä irrottasi.. tai puistojen kukkia mää voisi taitella, tai "ojanpenkoilta" roskia ja perjantaiehtoona hakisi kaljapulloja ja tölkkejä.. ..
En oo tehny mitään mainittavaa, tänäänkään, lukenu vaan ja juanu tota kaffetta ja syöny kanaa ja rehuja..noissa ei kyllä ollu mitää mainittavaa...mitähä mää oisi tänää yehny..joo mää oon seurustellu ton Juhani Ahon kanssa..mää oon muistellu sen kanssa ja avannu kerran oven...oonha määki jotain tehny**

Vierailija

Kävin eilen iäkkään ystäväni oven takana, mutta hän ei ollut kotona.
Tänään soitin hänelle ja kysyin kuulumiset.

Vierailija

Olen vain ..ajatellut...monia asioita...se on tositeko mulle ittelle kylläkin. Täytyy sitten huomenna tehdä oikea TEKO

Vierailija

Istutin tulppaaneja. Soitin nuoremmalle tyttärelleni ja kyselin kuulumisia. Tein mieheni toivomuksesta pitsaa.
Oli hyvä päivä senkin suhteen että sai nukkua vähän pitempään kun ei tarvinnut mennä töihin.

Vierailija

Houkuttelin kissani pois puusta,eikä tarvinnut palokuntaa soittaa. Voimakkaasti tuoksuvaa kissan lempiruokaa puun alle, ja itse pois paikalta.Eikä mennyt kauan kun kissa oli maassa,ja vielä ihan ookoo kunnossa.Melko oksattomaan isoon mäntyyn oli kiivennyt.Ehkä joku vapaana ollut koira oli pelästyttänyt sen ja siksi oli puuhun kiivennyt.Vähän harmittaa kun en nähnyt alastuloa,mutta pääasia että oli kunnossa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat