Sopiva koko?

Vierailija

Mikä on sopiva koko miehelle? Uutisen mukaan maailman suurin on 33 cm. Onko se hyvä koko sinun mielestäsi. Ota kantaa!

Findance kirjoittaa Jonah Falcon -nimisestä amerikkalaismiehestä, joka esiintyi hiljattain This Morning -tv-lähetyksessä kertomassa varsin erikoisesta ulkoisesta ominaisuudestaan.

http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/talla-miehella-on-maailman-suurin-suku...

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Tuo on hyvä koko, miehen pitää olla senverran iso että nainen mahtuu käpertymään hänen syliinsä, eikä niinpäin että mies käpertyy naisen syliin.

Vierailija

Minä tykkään pienemmistä miehistä. Ihminen on tärkeämpi. Ei suuri koko tarkoita automaattisesti myös suurta mieltä, toisen huomioon ottamista. Minulle sopiva mies on empaattinen, huolehtii itsestään joka suhteessa, ottaa minut huomioon jne... Täytyy kullä todeta, että isot miehet eivät hivele minun silmääni. Pieni ja hoikka tai normaalivartaloinen on ilo silmälle. Senni

Vierailija

Tuosta alusta on näköjään poistettu aloittajan viesti, joten tuo 7.9 klo 18.52 lähettämäni viesti näyttää vähän pöhköltä. Tarkoitus oli vedättää ihan muunlaista "kokoa" tarkoittanutta aloittajaa.

Mutta olen edelleen sitä mieltä, että miehen täytyy olla ulkoisilta raameiltaan Mies! Samaa mieltä siis kuin ano 8.9 klo 6.52. Minä koen pienet ja hintelät miehet rimpuloiksi.

Vierailija

Sopiva koko miehelle on 185-190 senttiä ja n. 95-100 kiloa ;D

Lainaus:

Tuo on hyvä koko, miehen pitää olla senverran iso että nainen mahtuu käpertymään hänen syliinsä, eikä niinpäin että mies käpertyy naisen syliin.

Kun katselee tuolla vaikka kaupassa, niin nuo mitat ei välttämättä riitä, jotkut mummot näyttää olevan aika tuhdissa kunnossa, siinä sitä sitten käpertymistä onkin, koskee tietenkin miehiäkin.

Vierailija

Se vanha huuli sanoo, että alle 100-kiloiset punnitaan neuvolassa.Duunissa pantiin viskilaatikko vetoa. Sen sai nopeimmin sata kiloa alittanut (6 jätkää). Sattumalta useat tapas samassa kapakassa, eikä muutkaan innostuneet yrittämään. Päätettiin lopettaa ja dokata kimpassa maksetut palkintoviinat. Vähän vitutti, kun muijat nauroi kimpassa että "PIKKU"poikien peliä.

Vierailija

Lainaus:

Tuosta alusta on näköjään poistettu aloittajan viesti, joten tuo 7.9 klo 18.52 lähettämäni viesti näyttää vähän pöhköltä. Tarkoitus oli vedättää ihan muunlaista "kokoa" tarkoittanutta aloittajaa.

Mutta olen edelleen sitä mieltä, että miehen täytyy olla ulkoisilta raameiltaan Mies! Samaa mieltä siis kuin ano 8.9 klo 6.52. Minä koen pienet ja hintelät miehet rimpuloiksi.

Ja mistähän syystä se on poistettu? Viesti oli aivan asiallinen.

Vierailija

Mitäs näitä ihmettelet, laita usi tilalle, vai oletko vellihousu. Miehen tulee olla MIES ensin ja sitten ainakin 180 cm. mieluummin yli 70 - 85 kiloa riittää, ja ajeltu pää. Rauhallinen liikkeissään, mutta nopea muuten tajuamaan naista.

Vierailija

Lainaus:

Vanha ja sopiva painomitta on pituus miinus sata. Laskeppa oma sopiva painosi.

Sopiva koko oma paino x pituus jaettuna viidellä plus kerrottuna kuudella:

esimerkkilaskelma:

(113kg x 188cm/5)+( 6 x 188cm) = sopiva koko

Vierailija

Toivotaan, että saisimme elää terveenä ja että meillä olisi suhteellisen hyvä toimeentulo.
Kaikki muu, sentit sinne tai tänne, on ihan hömpän hömppää.

Vierailija

Tämmöinen ketjukin löytyi.Pakko ottaa osaa.

Minulle tärkein asia on kuitenkin, mitä miehen korvien välissä on.Pidän itseäni aika fiksuna, mutta miehen on oltava minua älykkäämpi, hyväkäytöksinen ja rehellinen. Pituus ja paino ovat, voisin sanoa, enemmän toisarvoisia.No jaa, ehkä pituus about 175+ luokkaa. En kylläkään enää luota niin paljoa eläkeläismieheen, että antaisin hänen minua kantaa. Ei sen kummempia laskelmia.

Tuo kuului kategoriaan minkälaisen ystävän haluaisin.Tuolla aikaisemmin mainittiin ilo silmälle-tyyppi.Oioi, silloin faktat olisivat aivan toiset, mutta varmaan ystäväkin olisi aika lyhyt aikainen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat