Suosikkiohjelmanne

Vierailija

Mitä ohjelmia seuraatte säännöllisesti ja mikä on mieliohjelmanne televisiossa?

Itse katson paljon mm. asiaohjelmia, Studio 55 -ohjelmaa, jos mieluisa aihe, Kotikatua, Puoli seitsemää ja Salattuja elämää. Myös paljon muita löytyy, joita viitsii katsella.

Kesällä ei ole paljoakaan katselvaa, tietysti puutarhaohjelmat kiinnostaa ja uutiset.

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Suosikkini on taas tällä hetkellä BB. Se on kiinnostavaa katseltavaa ryhmän käyttäytymisestä suljetussa tilassa, ei niinkään niiden törttöilyt tai muu, mutta se ryhmädynamiikka.

Vierailija

Vuosiin ei meillä ole ollut tv-ta.
Mutta ehkä katsoisin jotain dokumentteja,hyvän elokuvan joskus ja luonto-ohjelmia.
En ole koskaan oikeastaan seurannut mitään sarjaa säännöllisesti.
Ainoa,jota muistan seuranneeni tarkasti oli Peyton Place ;)

Vierailija

Ajankohtaisohjelmat. Poliisit ja Tulli-sarjoja. Nyt Master chef junioria ja Suomen huippumalli haussa-ohjelmaa. Kaikkein paras on ehdottomasti kuitenkin lauantai-illan Uutisvuoto.
Kotimaiset hömpät eivät kiinnosta, vieraskieliset ja valmiiksi nauretut vielä vähemmän.

Vierailija

Luojan lykky, ettei tarvitse katsoa telkkaria. Eikä maksaa turhasta.Poistin koko toosan ajatuksistanikin. Niin paljon ala-arvoisi typeriä suomalaisia sarjoja, tosin silloin vilkaisu riitti, toteamaan, ei ollut minua varten, yököttävät tositeeveet. Uutiset ajankohtaisohjelmat, niitä voi katsoa tarpeen mukaan netistäkin.

Vierailija

Netissähän näkee Areenasta dokkareita ja luonto-ohjelmia,
vaikkei omaa tv:tä olisikaan.

Itse seuraan sieltä myös kaikki Agatha Christien kiroittamat jutut vähintään, ja hyviä elokuvia siellä on myös.

Vierailija

Kyllä sinäkin ensi vuonna maksat verotuksen muodossa TV katselusta riippumatta siitä onko sinulla yleensä koko laitetta olemassakaan ja riippumatta siitä katsotko jotain vai et.

Vierailija

Isä Matteon tutkimuksia-sarja on lempparini.

Isä Matteo (Terence Hill) johtaa seurakuntaansa Umbrian maakunnan vuorilla.
Päivätyönsä ohella teräväpäinen ja ihmisyyden nurjan puolen tunteva Matteo
selvittää rikoksia joita seurakunnan langenneet lampaat tekevät.

Oman lisänsä paikallisväriin tuovat Matteon lähipiiri ja maallisesta oikeudesta huolehtivat
karabinierit Ancheshi ja Tommaso.

Vierailija

Olen vähän kaikkiruokainen. Riippuu mielialasta ja ajasta. Luonto-ohjelmat on ekana. Kaikenlaiset dokumentit kiinnostavat. 45 Minuuttia on hyvä. Salatut elämät ja Emmerdale on kivoja huvituksia. Ei tarvii järkeä paljon käyttää, kun niitä katsoo. Eihän aina tarvii olla niin totista touhua.
Kolumbo oli aikoinaan, mitä seurasin.

Vierailija

Lainaus:

Kyllä sinäkin ensi vuonna maksat verotuksen muodossa TV katselusta
riippumatta siitä onko sinulla yleensä koko laitetta olemassakaan ja riippumatta siitä katsotko jotain vai et.

Pittääkin pyytää Joulupukkia tuomaan tv,
jos kerran pitää se vero maksaa, vaikkei telkkua oliskaan...

Vierailija

Lainaus:

Olen 77 vuotias opettajan leskirouva. Mieheni kanssa totuin katsomaan dokumentit ja muut ajankohtaisohjelmat. Salatut elämät eivät ole koskaan kuuluneet katsottaviin. Musiikkiin liittyvät lähinnä klassinen on minun kuunteluun oivallista kuin myös mieskuoromusiikki. Terveisin Milka

Mitä ohjelmia seuraatte säännöllisesti ja mikä on mieliohjelmanne televisiossa?

Itse katson paljon mm. asiaohjelmia, Studio 55 -ohjelmaa, jos mieluisa aihe, Kotikatua, Puoli seitsemää ja Salattuja elämää. Myös paljon muita löytyy, joita viitsii katsella.

Kesällä ei ole paljoakaan katselvaa, tietysti puutarhaohjelmat kiinnostaa ja uutiset.

Vierailija

-Dokumentit
-elokuvat
-matkailuohjelmat
-Kotikatu
-Uusi päivä
-Isä Matteon tutkimuksia
En koskaan: tosi TV:n ohjelmia,enkä Kauniita ja rohkeita ym vastaavia ohjelmia

Vierailija

On se niiiiin paras! Tuo Uutisvuoto. Missään muussa ohjelmassa ei ole niin nokkelaa sanansäilän heilutusta ja tilannekomiikkaa ( vaikkakin suurelta osin käsikirjoitettua) kuin tässä. Ja niin mainiot nämä tyypitkin!

Vierailija

Lainaus:

Suosikkini on taas tällä hetkellä BB. Se on kiinnostavaa katseltavaa ryhmän käyttäytymisestä suljetussa tilassa, ei niinkään niiden törttöilyt tai muu, mutta se ryhmädynamiikka.

Mikä ihmeen BB jonkun verran katson mutta tuo ei sano mitään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat