Hidastelee

Vierailija

Tämä palsta on mennyt todella hitaaksi temppuaa kestää mielettömän kauan, oliskohan palvelimen sietokyky rajamailla, voi olla kun se eräs postaajaa työntää kuvaa aivan solkenaan, ja kuvat juuri vie tilaa palvelimelta.

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Kannattais rakentaa palsta kokonaan uudelle softalle, jättää entiset jutut, tälle vanhalle jotta vois halutessaan selailla, ilman että voisi lisää kirjoitella.

Vierailija

Kirjautumis pakko toki pitäisi uudistuksen myötä tulla, ja nimimerkki olisi palstalla ikuinen, se sidottaisiin IP-osoitteeseen joten samalla yhdeytellä ei voisi useampaa nimimerkkiä luoda.
Halloota toimitus saisiko tähän vastausta.???

Vierailija

Kirjautumispakko olisi hyvä asia. Liikkuu todella paljon tätä sakkia joka kylvää kaikenlaista törkyä palstalle. Heille jää vielä pilvinpimein palstatilaa sinne jonne nuo jutut paremmin sopivat.

En ole ikäloppu kalkkis mutta en voi mitään sille että nuo aiheet tökkäävät pahasti jos sivustolla ei muusta puhuta kuin seksistä tai sen puutteesta tai seksitaidoista ym melko typeristä aiheista. Ehkä varttuneemmilla ihmisillä on muitakin kiinnostuksen kohteita.

Viikonloppuina erikoisesti joku tehtailee näitä kirjoituksia kun tietää että ylläpito ei ehkä ole valvomassa eikä poistamassa asiattomuuksia.

Vierailija

Olen samaa mieltä ja kannatan näitä Anonyymien edellä esittämiä ajatuksia.

(Minulla ei kyllä palsta hidastele, vaan toimii hyvin.)

Vierailija

Joo kannatetaan kaikilta osin palstan ulkoasun uudistustinkin toisi piristystä, ja ennenkaikkea tuo kirjautuminen.

Vierailija

Eikö samointein tehdä koko lehden nettisivustoista pienen sisäpiirin kinkeripalsta. Säilyy sopu ja aiheet sellaisina kuin halutaan. Ja jos tulee kriittisiä kommentteja - aina voi pyytää ylläpitoa sulkemaan hankalan keskustelukumppanin ringin ulkopuolelle. . . !

Vierailija
ellena

Hidastelusta kantaa vastuun operaattori. Jos nettitikulla on sovittu datamäärä käytetty, tiedonsiirto hidastuu merkittävästi. Keskustelupalvelin ei tiedä mitä dataa liikutetaan, mutta kuvassa on bittejä tekstiä enemmän ja se voi siksi viipyä.

IP-osoitteiden seulominen auttaa vain jos törkykirjoittaja on kiinteän yhteyden päässä. Läppärin käyttäjillä on tavallisesti nettitikku, joka valitsee IP-numeron jokaista yhteyttä varten erikseen.

Ja se kirjautumispakko: Mikä estää herkkähipiäisiä virittämästä omat juttunsa ET-raadin alueelle? On se kumma, että riittää mielensäpahoittajia ikään kuin nuuskimassa ulkovessojen alustoja, vaikka voisivat pysytellä mummon kahvipöydässä. Moraalivamma on motkottajien päässä. Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, vaan kustantajalle. Mutta kun tulee seurattua näitäkin töhertäjiä.

Vierailija

Minusta on rikkautta, että on kaikenlaisia kirjoittajia! Kyllä ahdistuneillakin pitää olla oma "purkautumistiensä", ja mikäs on sen parempi, kuin tämä netti ja keskustelu-palstat!

Vierailija

Lainaus:

Eikö samointein tehdä koko lehden nettisivustoista pienen sisäpiirin kinkeripalsta. Säilyy sopu ja aiheet sellaisina kuin halutaan. Ja jos tulee kriittisiä kommentteja - aina voi pyytää ylläpitoa sulkemaan hankalan keskustelukumppanin ringin ulkopuolelle. . . !

Hankalat kirjoittajat eli ne jotka trollaa pitääkin sulkea keskustelun ulkopuolelle, sehän kirjautumisen idea normaalisti onkin, nyt kun ei ole mitenkään kontroloitua kukaan tiedä kuka häiriköi.
IP-osoitteen avulla voidaan trollaus lopettaa.
Suuri osa nytkin kirjoittaa aivan puuta heinää ja irvuilee ilkeyksissään.

Vierailija

Lainaus:

Minusta on rikkautta, että on kaikenlaisia kirjoittajia! Kyllä ahdistuneillakin pitää olla oma "purkautumistiensä", ja mikäs on sen parempi, kuin tämä netti ja keskustelu-palstat!

Ei ole, toisten haistattelu ei saa olla oman mielihyvän saavuttamista varten.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Sinun miestäsikö toisille vittuilu pitää olla palstan etuoikeus, olet vakavasti vinoutunut ajatuksiltasi!

Taitaa tosiaan olla suuri osa niitä "kaikenlaisia kirjoittajia" täälläkin. Valitettavasti.
On surullista, niin todella surullista, todeta se. Suorastaan lohdutonta.

Vierailija

Lainaus:

Kirjautumispakko olisi hyvä asia. Liikkuu todella paljon tätä sakkia joka kylvää kaikenlaista törkyä palstalle. Heille jää vielä pilvinpimein palstatilaa sinne jonne nuo jutut paremmin sopivat.

En ole ikäloppu kalkkis mutta en voi mitään sille että nuo aiheet tökkäävät pahasti jos sivustolla ei muusta puhuta kuin seksistä tai sen puutteesta tai seksitaidoista ym melko typeristä aiheista. Ehkä varttuneemmilla ihmisillä on muitakin kiinnostuksen kohteita.

Viikonloppuina erikoisesti joku tehtailee näitä kirjoituksia kun tietää että ylläpito ei ehkä ole valvomassa eikä poistamassa asiattomuuksia.

Jonkun ns. törky voi olla hyvinkin ajankohtainen tai hyvä asia toiselle!
Niin tai sairauksista! Seksi sentään on tervettä ihmisen elämää! Kyllä nää puheenaiheet on viimeaikoina olleet yhtä tyhjän kanssa, normaalilla älyllä varustettu ihminen ei ole voinut saada niistä minkäänlaista huvia eikä hyötyä..puhutaan jostain krillimakkarasta.

Vierailija

ellena

Hidastelusta kantaa vastuun operaattori. Jos nettitikulla on sovittu datamäärä käytetty, tiedonsiirto hidastuu merkittävästi. Keskustelupalvelin ei tiedä mitä dataa liikutetaan, mutta kuvassa on bittejä tekstiä enemmän ja se voi siksi viipyä.

IP-osoitteiden seulominen auttaa vain jos törkykirjoittaja on kiinteän yhteyden päässä. Läppärin käyttäjillä on tavallisesti nettitikku, joka valitsee IP-numeron jokaista yhteyttä varten erikseen.

Ja se kirjautumispakko: Mikä estää herkkähipiäisiä virittämästä omat juttunsa ET-raadin alueelle? On se kumma, että riittää mielensäpahoittajia ikään kuin nuuskimassa ulkovessojen alustoja, vaikka voisivat pysytellä mummon kahvipöydässä. Moraalivamma on motkottajien päässä. Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, vaan kustantajalle. Mutta kun tulee seurattua näitäkin töhertäjiä.

Ja johan pomppasi ei ole operaattorin vastuulla että joku yksi ja ainut nettisivusto hidastelee eikä toimi niinkuin muut sivustot :)
Jokainen varmaankin tietää tuo nettitikkunsa datamäärän/täyttymisen :)
Minun kohdallani ei siitä ainakaan ole kyse.

kotu

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat