Sivut

Kommentit (129)

Luulen, että sinne hakeutuvat erittäin julkisuus hakuiset ihmiset. Ollaan valmiit tekemään mitä tahansa, että pääsee julkkikseksi. Kun ei muita avuja ole niin sitten BB-taloon kännissä sekoilemaan.

Lainaus:

Luulen, että sinne hakeutuvat erittäin julkisuus hakuiset ihmiset. Ollaan valmiit tekemään mitä tahansa, että pääsee julkkikseksi. Kun ei muita avuja ole niin sitten BB-taloon kännissä sekoilemaan.

Tästä olen täysin samaa mieltä! BB-taloon pyritään juuri siksi, että päästäisiin julkkiksiksi! Ja jos ei osaa mitään, edes laulaa, niin pakko sitten yrittää tuota kautta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niin se on, ettei bb-ympyröissäkään tunnuta suvaitsevan erilaisuutta.
Iida on ainoa asukkaista, joka ei tupakoi ja sekös harmittaa röökijengiä.
Teija taas taitaa potea huonoa omatuntoa selkäänpuukottamisistaan, ei aikuinen hoitoalalla työskennellyt muuten säiky ja käyttäydy noin lapsellisesti.

Jos hakisin asukkaaksi taloon, mieleeni ei tulis julkisuushakuisuus. Pelkästään kokemuksen kannalta yrittäisin bb:n asukkaaksi. Täällä talon ulkopuolella on vähän vaikea arvioida minkälaista se talossa eläminen on.

Tänään tuokin elämä sitten päättyy, neljälle viimeiselle asukille jännä päivä.
Hassuimmalta tuntuu, etteivät tunnu tiedostaneen kuinka ovat olleet yleisön silmien alla, vaan mm. talossa vierailleille kertoilivat tapahtumistaan kuin kukaan muu ei olisi ollut niitä nähnyt.
Kummasti myös sattumukset värittyvät omissa muisteloissaan, mm. pahin suustaan kertoili yrittäneensä muistaa käyttäytyä, voi veljet!
Tanssii tähtien kanssa jättää myös hyvästit.

Jos BB:stä on kyse, niin kaipa se voittaja nykymaailman systeemeihin sopi; kieroileva omaan pussiin puhuja? Klikkiytyjä ja takana kähmivä, hoitohenkilönä työskennellyt löysän oloinen nainen. Eikö niistä hoitajista ole pula kaikkialla, yksi jouti ylläpidettäväksi?

Jos taas “Tanssii tähtien kanssa”, niin oikein ehkä meni.
Linnan juhlia katsellessa olin erittäin hyvilläni, etteivät Pekka ja ‘pätkä’ olleet kättelemässä vieraita

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat