Käytkö usein kirkossa?

Vierailija

Miten usein käyt kirkossa, mitä teet siellä ja miksi sinne menet?

Kommentit (4)

Vierailija

Edellisen kerran vuosi sitten tyttäreni häissä, seuraavaksi enoni hautajaisiin. . . eli semmosta, aiheista selvinnee mitä siellä tein, itkin ja itkin, ensin onnesta ja liikutuksesta, sitten toisten surua katsellessa ja liikutuksesta, luultavimmin.

Vierailija

En ole käynyt yli 10 vuoteen. Ei ole ollut mitään asiaa. Menisin kyllä jos siellä olisi mielenkiintoista ohjelmaa, esimerkiksi hyvää musiikkia.

Vierailija

Minä olen käynyt Jumalanpalveluksissa ainakin 3xkk jo 35v. Ei varsinaisesti kirkossa, vaan Hell.srk:ssa.
Meillä on ihana pastori jonka puheet ei jätä kylmäksi ketään. Siellä lauletaan ihania laulujakin.

Miksi käyn. Jumala ja Jeesus on tärkeintä minun elämässäni. Jumala on minun tukeni ja turvani nyt ja ikuisesti sitten taivaassa.

Saan rukousvastauksia silloin tällöin. Parantunutkin olen monesti rukouksella. Väliin saan niin herkän tunnon että vaistoan asioita etukäteenkin.
Minulla on mielenkiintoinen elämä.

Kannattaa mennä katsomaan seurakuntiin ja kirkkoihin.
Ei he aja sieltä pois, vaan ovat onnellisia kun joku haluaa tulla mukaan.

Meillä seurakuntalaiset tuo ylimääräisiä kasviksia/hedelmiä yms. jakoon kun on ruokajakelu ulkopuolisille seurakunnassa. Eli heillä/meillä on lähimäisenrakkaus joka näkyykin.

Vierailija

No löytäisinkö sitten kirkosta rakkautta jos sinne yli 10 vuoden poissaolon jälkeen menisin?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat