Kommentit (3)

Vierailija

hormonien lopetus. lopetin femostonin 3 kuukautta sitten,olin syönyt niitä 10 vuotta. Olen 65 vuotias.Ensimmäinen kuukausi meni ilman oireita,mutta nyt kuumaa ja kylmää hikeä,rinnat arat ja muutenkin kohta kiipeen seinille.veriarvot hyvät,allergiaa on ja kolestrooli 5,9.Tuntuu siltä,että pitäisi aloittaa uudestaan,on henkisestikin ihan heikoilla.t.lempsku

Vierailija

Lopetitko heti kerralla vai vähensitkö ensin ennenkuin lopetit?
Minä puolestani olen myös lopettamaisillani femostonin käytön ja olen kohta vuoden ajan puolittanut lääkeannosta. En tiedä miten pystyn kokonaan lopettamaan koska nyt on olo sellainen että juuri ja juuri pärjään. Oireita siis on aika paljon, mutteivät silti ole aivan sietämättömät. Yritin lopettaa kokonaan n. puoli vuotta sitten muttei onnistunut, elämä muuttui sietämättömäksi.
Samassa veneessä ollaan.......

Vierailija

Lopetin heti kerralla ja taidan aloittaa taas uudestaan.Ei tämä olotila ole mistään kotoisin.Huomenna tilaan ajan lääkärilleni,jos en saa nopeasti aikaa,yritän saada hänet edes puhelimen päähän.-täytyy keskustella,onko vaihtoehtoja.ystäväni syö mielialalääkkeitä,kun ei voi syödä hormooneita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat