Millainen on hyvä puhelin?

Vierailija

Uusi iPhone5 on julkaistu. Olisiko tämä hyvä puhelin vai millaista suosittelisitte kun tarkoitus on lukea sähköpostia, kirjoitella viestejä ja soittaa puheluita?

http://www.arvopaperi.fi/uutisarkisto/iphone+5+eurohinnat+julki++16+giga...

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Minulla on samanlainen puhelin kuin anonyymillä 20.33 ja hyvä on .
Soi ja kuuluu hyvin , muuta ei tarvita.

Vierailija

Lainaus:

Minulla on samanlainen puhelin kuin anonyymillä 20.33 ja hyvä on .
Soi ja kuuluu hyvin , muuta ei tarvita.

Muovinen leluhan tuo on. Ei kestä...

Vierailija

Hyvä puhelin on sellainen, jolla voi soittaa ystävilleen ja joka myös soi useasti.
Minulla on juuri sellainen puhelin, kiitos hyville ystävilleni.
Jos haluan pelata niin minulla on kortit ja jos haluan käyttää tietokonetta,
minulla on myös se.

Vierailija

Mulla on hyvä puhelin.
joku samsunki, makso par vuotta sitte 29 € tarjouksessa.

Sillä voi soittaa ja lähettää tekstareita,lisäks
laittaa herätyskellon soimaan jos on muistettavvoo...
ja siin on semmonen taustavalokii näytös et käyp hätätilantees taskulampusta jos tullee syksyl sähkökatkos iltapimmeel .

Kameratoimintoo eikä muutakaa oo eikä tarviikkaa,
kameran meinaan ostaa eriksee iha kuvvaamist varte, sais vaa yhtä halvalla :)

Etelline kännykkä kesti yl 10vee käytössä, toivottavast tääkii.

iPhone ei ole puhelin.

Vierailija

Lainaus:

Etelline kännykkä kesti yl 10vee käytössä, toivottavast tääkii.

iPhone ei ole puhelin.

Mikäs se sitten on?

Minulla on ollut noita Nokian muovikuorisia puhelimia useampiakin, mutta kaikki ne on menneet epäkuntoon tavalla tai toisella noin puolessa vuodessa. Mahtaako muut tyytyväiset keskustelijat pitää puhelinta vain piironginlaatikossa piilossa? Minä kannan puhelinta aina mukana ja käytän sitä päivittäin. Nykyisistä halpapuhelimista ei kestä yksikään edes viittä vuotta. Ei niitä ole suunniteltu edes sellaiseen.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Uusi iPhone5 on julkaistu. Olisiko tämä hyvä puhelin vai millaista suosittelisitte kun tarkoitus on lukea sähköpostia, kirjoitella viestejä ja soittaa puheluita?

http://www.arvopaperi.fi/uutisarkisto/iphone+5+eurohinnat+julki++16+giga...

Osta miniläppäri ja pidä puhelin erillään, kokemusta on känny ei ole hyvä netti hommissa!

Olet hieman jäljessä tuon ajatuksesi kanssa. Läppärit ovat nykyään kotikoneita, ei niitä raahata mihinkään mukaan. Kukaan ei vain jaksa jäykästi liikuteltavaa ja meluisaa tietokonelaatikkoa jossain nurkassa. Läppäri sekä ulkoinen monitori, langaton hiiri (sekä tarvittaessa näppäimistö). Siinä on tämän hetken kotitietokone.

Matkoille nykyaikainen ja liikkuva ihminen ottaa mukaansa puhelimen tai jotkut ehkä tabletin. Näillä hoidetaan viestintä kaikkialle sekä satunnaiset nettisurffailut. Näitä voivat olla esimerkiksi matkaoppaiden selaus, karttapalvelut, uutisten lukeminen tai yhteydenpito ystäviin sosiaalisen median kautta.

Minulla on tähän käyttöön Nokia N9 puhelin, josta olen pitänyt paljon. Se on jo hieman "vanhahtava" malli, mutta teknisesti yhä täysin nykypäivää. En vaihtaisi uusiin malleihin edes ilman välirahaa. Käytän paljon mm. navigaattoripalveluita, ravintola- ja hotellisuositusapplikaatioita, sääpalvelua sekä HS -uutispalvelua. Myös pääkaupunkiseudun joukkoliikennetiedot löytyvät tarvittaessa jos lähden iltaisin kaupunkiin viihtymään ilman autoa. Hieno homma mielestäni. Aina mukana kulkeva puhelin helpottaa päivittäistä elämääni merkittävästi!

Vierailija

Puhelimen näyttö on mulle liian pieni ja hidas
netin selailuun.Tietokone on siihen sopivampi.

Puhelimella soitan ja käytän lyhyitä tekstiviestejä.

Tabletit pysyy mulla lääkedosetissa.

Vierailija

Lainaus:

Nopeuden suhteen nykypuhelimet ovat ihan yhtä nopeita kuin tietokoneetkin. Näyttö tietysti voi olla liian pieni. Mutta eikös useimmilla ole jo lukulasit joten lukeakin näkee?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Nopeuden suhteen nykypuhelimet ovat ihan yhtä nopeita kuin tietokoneetkin. Näyttö tietysti voi olla liian pieni. Mutta eikös useimmilla ole jo lukulasit joten lukeakin näkee?

voi herttanen sentään,
kyl mää mieluummin katson tietsikan isolta näytöltä tekstin kuin tihrustan
kärpäsenkakan kokosta txt puhelimen näytöstä ;D

Joillakin on jättisuuret tv-ruudut ja kattelee kuitenkin puhelimen näytöstä elokuvia??? hihiih....

Vierailija

Ja eräät surffaa netissä ja käyttää silloin taulutv:nsä jättikokoista ruutua näyttönä.
Superhiano tekniikka.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

voi herttanen sentään,
kyl mää mieluummin katson tietsikan isolta näytöltä tekstin kuin tihrustan
kärpäsenkakan kokosta txt puhelimen näytöstä ;D

Joillakin on jättisuuret tv-ruudut ja kattelee kuitenkin puhelimen näytöstä elokuvia??? hihiih....

Otatko mukaan näyttösi kainaloon kun lähdet kaupungille shoppailemaan? Mietin vain...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat