Presidentti Sauli Niinistö ja Jenni Haukio odottavat lasta – myös nämä julkkikset saivat lapsia vanhemmalla iällä

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö ja Jenni Haukio vierailulla uudessa kansallispuistossa Hossassa kesäkuussa 2017.

Presidenttiparin esikoisen laskettu aika on helmikuussa 2018. Iäkkäämpänä vanhemmiksi tulleita julkisuuden henkilöitä on useita. Tiesitkö näistä?Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Sain poikani 40 v, saman ikäisenä kuin rouva Jenni Haukio. Mieheni oli tuolloin 43 v. Nyt poikamme on 26v nuori mies. Ihana asia.

Pirjo 68v.

Minä olin 41v. kun sain kuopukseni, miehelleni oli ensimmäinen lapsi, hän oli pojan syntyessä 54v. siitä tulee näinä päivinä 27 vuotta:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niinistöillä ainakin hyvä ajoitus, ensivuoden alkuun...

Tätä vauvaa on yritetty jo vuosia,että se siitä ajoituksesta. Toisaalta Niinistöllä on nyt Helmikuussa kaksikin rautaa tulessa onnea toivotan!

Vierailija

Tämä uutinen herättää minussa monenlaisia ajatuksia. 70 vuotias voi siittää omia lapsia mutta adoptio vanhemmaksi häntä ei ikänsä puolesta enää hyväksyttäisi. Olen yksinäinen eläkeläinen, jolla ei ole lapsia. Varallisuutta on kertynyt riittävästi ja olen perusterve. Eläkeläisenä minulla olisi aikaa pitää joka päivä huolta lapsesta, antaa rakkautta ja perintönä saisi hyvät lähtökohdat elämälleen. Viranomaisille tämä ei käy. Minusta vanha, elämänkokemusta omaava henkilö on valmiimpi huolehtimaan pikkuisista kuin nuoret, jotka itsekin vielä etsivät omaa tietään.

Onnittelut Jenni Haukiolle! Oletettavasti hänelle tärkeämpi asia kuin Sauli Niinistölle, jolla on jo lapsia.

Vierailija

Hienoa, kun vihdoin tärppäsi! Toki näissä ikäasioissa tulee väistämättä mieleen, että kuinka kauan lapsella on kaksi vanhempaa...Miesten keski-ikä Suomessa taitaa olla 77 tai 78 eli jo lähtökohtaisesti lapsi menettää vanhempansa ennen kuin ehtii aikuisikään...toivottavasti näin ei käy...

Vierailija

Jos sinulla on aikaa, ilmoittaudu tukiperheeksi., niistä on kovasti pulaa. Ehkä jopa sijaisvanhemmaksi.

Vanha elli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olipa iloinen uutinen tähän vesisateiseen ja pimeään syksyyn.

Minusta on turha miettiä, kauanko lapsella on isä. Eihän sitä varmaan pohdi moni pariskunta lapsia laittaessaan, koska Suomessa joka toinen liitto hajoaa. Lieneekö tutkittu, montako lasta vuosittain jää "isättömäksi" tai ihan äidittömäksi. Jenni ei nykyaikana  ole missään poikkeuksellisessa iässä synnyttäjäksi, ettei sitäkään tarvitse pohtia.

Mitä parhainta onnea!  Iloitaan kukin tavallamme.

Muumimummi

Iloinen uutinen oli, ja tosiaankaan ei kannata ajatella, kuinka kauan isä on olemassa. Omat lapseni olivat 3,5v ja 1v8kk, kun jäivät isättömiksi, eikä isäkään ollut , kuin 31v. Sale saattaa porskuttaa vielä yli 20vuotta, ei hätää. Ja onhan lapsella veljiä ja serkkuja, miehiä riittää.

Uusi elämä vie aina eteenpäin

Törkeä ! Jos osaat lukea he kertoivat tiedotteessa, että vauvaa on toivottu ja haluttu useiden vuosien ajan . Pidä suusi kiinni jos et osaa lukea . Lapsia ei tehdä . Ne saadaan jos saadaan . Eiköhän pääasia ole että saavat terveen lapsen . Ajalla ei väliä . Olkoot vaikka 10 vaalit . Onnea paljon heille . Ja tsemppiä tulevaan .

Lukija villatakissa

Mielestäni tuollaiset epämiellyttävät kommentit ja purkaukset pitäisi näiltä sivuilta poistaa. Tulee kurja olo näistä netin vihapurkauksista - eihän niitä ole pakko sivulla pitää!

Helmi

Ihanaa Sauli ja Jenni! Nyt odotan innolla että ehkä lapsi syntyy samana helmikuun päivänä kuin minun syntymäpäivä on. Leppoisaa odotusaikaa Jennille ja Saulille!

Vierailija

Jo on puheenaiheet Suomessa vähissä!

Lapsia syntyy muillekin kuin pressaparille. Kuka heitä onnittelee täällä keskutelupalstalla?

Jenni on tietääkseni ihan samanlainen suomalainen nainen kuin kaikki muut. Nyt on lapsi aluillaan ja tulee sieltä ulos aikanaan.

En voi ymmärtää, mitä helkutin merkitystä on muille, minä päivänä syntyy. Onko jostain ihmeellisestä syystä oma elämä parempaa, jos heidän lapsi sattuu syntymään samana päivänä kuin jonkun normi-suomalaisen syntymäpäivä sattuu olemaan?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat