Runo: miinus..söpö

Sivut

Kommentit (31)

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Luehan tämä runo, niin tiedät enemmän...
olen pahoillani tähtesi..tiedän miten teet!

Aina voi tehdä parannuksen!

Vierailija

Tykkään erilaisesta teksityylistä, runollisesta. Tätä en ymmärrä. Mieli tekstini ovat eri tyyliä.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Tykkään erilaisesta teksityylistä, runollisesta. Tätä en ymmärrä. Mieli tekstini ovat eri tyyliä.

Ehkäpä juuri sinä olet se henkilö jota runo osoittaa?

Vierailija

Tuota tekstiä en ymmärrä minäkään. Sen mitä olen joskus näitä runoja täältä sivuilta lukenu, olen huomioinut kilpailun miinus- ja- plussa pisteistä. Jos jokin runo saa paljon plussa pisteitä, ei se tee siitä runosta hyvää. Eikä päinvastoin, miinukset tee huonoa. Runo on ihan muista syistä joko hyvä tai huono. Muutama minulle mieluisa runo on joskus ollut näillä palstoilla :)

Vierailija

miinus..söpö
Voi voi kun itse ei runoja rustaa
teksteisä valonenen plussat poistaa
miinukset tilalle morsettaa
sitten vain jälkensä ku koira jättää
kissa sentään maata päälle kuopii
säälin sinua ootko söpö söpöläinen
vainen et nimeä tuota ansaitse
postia voit laittaa henk koht
jos asian tynkää keksit mut
älä raukkis ole se hyvältä
ei tunnu syänalassas
valone@luukku.com

Tässä on tuo runo, niin ei tarvitse erikseen etsiä runo-osiosta.
Onko tämäkin runo?

Vierailija

Niin, runotkin ovat makuasia.
Mutta en minäkään pitänyt kyseisestä runosta.
Mielestäni yleensäkin runot, joihin kirjoittaja on heitellyt irtonaisia ajatuksia yms.
eivät aukea lukijalle. Esim.; Käsi, mutta, otanko?
Jostakin ääni.
Hyppelyä, hyppelyä.
Hah haa.

Vierailija

Lainaus:

Em minäkään ymmärrä tämäntyylisiä heitettyjä lauseita, sekavaa.

Ystävän haussa ovat kaikki keinot luvallisia. Kuka mistäkin sitten tykkää.

Vierailija

? ? ? ? ? Tuossa aikaisemmin puhuttiin varmaankin ( ? ) runojen sisällöistä...... Tämä olikin siis ystävän hakua :)

Vierailija

Vaihtelua toivoisin tänne runo sivuillekin, olisi kiva saada runoja erilaisilta ihmisiltä. Samalla tulisi vaihtelua myös runojen tyyleihin. Pisteistä viis ! Monet hyvät runot jäävät ihan ilman huomiota.

Vierailija

Nämä ihmiset jotka täällä liikkuvat, eivät ansaitse minkäänlaista runoutta. Jokainen ymmärtää mitä tämä ns. runo tarkoittaa, se tarkoittaa teidän käytöstänne kirjoittajaa ja tekstejä kohtaan.
Hän joka vallattomuutta tekee, kyllä itse sen nahoissaan tietää.
Ollaanko täällä jo niin vanhoja ja pettyneitä elämään, että ei ole olemassa, muuta kuin ne ilkeät tunteet muita kohtaan, joita riemumiellä jaetaan, asiallisuutta en ole nähnyt!

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 16.09.2012 14:20
Nämä ihmiset jotka täällä liikkuvat, eivät ansaitse minkäänlaista runoutta. Jokainen ymmärtää mitä tämä ns. runo tarkoittaa, se tarkoittaa teidän käytöstänne kirjoittajaa ja tekstejä kohtaan.
Hän joka vallattomuutta tekee, kyllä itse sen nahoissaan tietää.
Ollaanko täällä jo niin vanhoja ja pettyneitä elämään, että ei ole olemassa, muuta kuin ne ilkeät tunteet muita kohtaan, joita riemumiellä jaetaan, asiallisuutta en ole nähnyt!

Oikeassa olet siinä suhteessa, ettemme varmaankaan ansaitse sinua,
mutta samaa mieltä olen 13:57 kirjoittajan kanssa:

Anonyymi 16.09.2012 13:57
Vaihtelua toivoisin tänne runo sivuillekin, olisi kiva saada runoja erilaisilta ihmisiltä. Samalla tulisi vaihtelua myös runojen tyyleihin. Pisteistä viis ! Monet hyvät runot jäävät ihan ilman huomiota.

Hakuehdoilla "valone" löytyy 91 artikkelia,
harvinaisen tuotteliasta ja "Elsi" nimimerkillä vielä lisää....

Vierailija

Mielipiteitä on monia,niistä ei voikaan kiistellä :) Plussat ja miinukset eivät tee todellakaan runoista joko hyviä tai huonoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat