Sovinismi

Vierailija

Onko monikin nainen törmännyt elämänsä aikana ja varsinkin kumppaninsa kanssa tuohon inhottavaan sovinismiin? Minusta se on kamalaa, tunnen yhden kaverin, joka aina oli mitätöimässä naisia joka asiassa, tyyliin naiset tekee sitä ja tätä, se on vaan nainen jne. jne. Mahtaa kaverilla olla paha olo, kun hän tarvii naista kuitenkin kovasti seksuaalisesti, mutta ei taida pitää heitä yhtä arvokkaina kuin miehiä!
Hän saa kait jotain outoja kiksejä siitä, kun naiskumppanillekin aina sanoo jotain rumaa...

Kommentit (6)

Vierailija

Lainaus:

Jaa, mikäs se on se sellainen Peru-suomalainen, hih!

Peru-suomalainen on tietysti tavallinen pottunokkainen harjastukka. Jakaus keskellä päätä, maha röllöttää sylissä, puhuu mitä sylki suuhun tuo.

Timber Jac
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

miehenä uskallan tuohon sanoa että...vaikka turpiin saisin joltain mieheltä...se on aika yleinen tapa alistaa naista...tyyliin sä et kuitenkaan ymmärrä mikä autossa on etu ,tai takapyörä...ei sulle kannata selittää kun sä et tiedä mikä puoli autossa on oikea ja mikä vasen.
Yksi kaveri oli ihan pätevä vetämään kynällä malleja, miten tuokin pitää tehdä, itse oli ihan kuutamolla jos jotain yritti rakentaa tai korjata, vaimo tuli onneksi hätiin ja teki sen työn tai antoi sen osaavien käsiin. Ja sekin että, vaimo ei olis saanut meikata yhtään jos johonkin keskustaan meni, yksin tai yhdessä, todistaa jotain, kuinka naista alistetaan tai manipuloidaan tyyliin...hyväähän mä tarkoitin...kyllä sä mulle kelpaat ihan tollasena, sit ukko vielä liehakoi muille naisille heidän kauneudestaan oman vaimon kuullen.
Kyllä siinä välillä käytiin monen kuukauden jäähyllä,omassa kämpässään mies oli niin avuton kun peukaloton lapanen, kaikki pyykit vei vaimolleen pestäväksi ja silitettäväksi ja välillä keksi vaikka mitä asiaa että sai kytätä onko vieraita käyny vaimolla, ja viinanhuurussa niitä sammakoita riittää jokapäivälle nykyäänkin, ei se mies mitään siitä jäähystä oppinut.
Pahalta näyttää, ennustan että "perutaan yhteinen hautapaikka" ym.Yhteisiä lapsia ei heillä ole, omia kyllä molemmilla ja kumma että ne vaimon lapset on miehen riesana aina kun ne kyläilevät heillä ja ruuantähteillä nekin pitäsi ruokkia tään miehen mielestä, on siinä sovinisti jos mikä, pistaköön joku paremmaksi.

Timber Jac
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Lainaus:

Jaa, mikäs se on se sellainen Peru-suomalainen, hih!

Peru-suomalainen on tietysti tavallinen pottunokkainen harjastukka. Jakaus keskellä päätä, maha röllöttää sylissä, puhuu mitä sylki suuhun tuo.

Onneksi olen kalju ja melkein pottunokka, rippikoulukaverikin ja varpaat näkyy seisaalta mahani yli ilman peiliä ja sylkeä ei ole kuin senverran että sokeri suussa sulaa..... siis mitä ilmeisemmin.... epänormaali junttisavolainen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat