Vierailija

Olemme ajatelleet omakotitaloomme Neatoa. Tuttava suositteli sekä merkkiä että sellaista mallia, jossa on kaukosäädin ja latausasema. Helpottavat kuulemma sitten kun liikkuminen käy hankalammaksi niin kuin meillä on käymässä. Onko teillä kokemuksia ja suosituksia eri merkeistä? Jokin halpa meillä on sauna- ja pesuhuonetilojen imuroinnissa ollut jo aiemmin mutta se kesti muutaman vuoden eikä uutta ole tullut hankittua ennen kuin nyt. Tyttäreltä olen saanut joitain hyviä vinkkejä mutta kaipaisin ulkopuolisiltakin.

Kommentit (2)

Vierailija kirjoitti:
Olemme ajatelleet omakotitaloomme Neatoa. Tuttava suositteli sekä merkkiä että sellaista mallia, jossa on kaukosäädin ja latausasema. Helpottavat kuulemma sitten kun liikkuminen käy hankalammaksi niin kuin meillä on käymässä. Onko teillä kokemuksia ja suosituksia eri merkeistä? Jokin halpa meillä on sauna- ja pesuhuonetilojen imuroinnissa ollut jo aiemmin mutta se kesti muutaman vuoden eikä uutta ole tullut hankittua ennen kuin nyt. Tyttäreltä olen saanut joitain hyviä vinkkejä mutta kaipaisin ulkopuolisiltakin.

Ei  hyvä.  Ei ollenkaan. Jos on mattoja niin takertelee ja jumiintuu. Ihan sileän maton se jotenkin putsaa mutta nukkamatto on toivoton. Kynnyksiin jumittuu ja huonekalujen  jalat, sohvan alusta  ovat ylipääsemättömiä. Nurkat ja mutkat jää imuroimatta. Ei toimi portaissa. Se on robotti lapsenkengissä vielä. Ja kallis toimaton vempele.

Minulla on varsi-imuri, johdoton, ladattava.  Oikein hyvä.

Vierailija

on hyvä jos ei jaksa muroida mutta vaivalloinen.kaikki johdot jne. pitää nostella pois tieltä. mutkia ja nurkkia ei tosiaan imuroi ainakaan vanhat pyöreät mallit, kannattaa ostaa ehkä sellainen missä on kulma

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat