Onko sinulla sydänvaivoja?

Kommentit (6)

Vierailija

keskustelua otsikon alla: Onko sinulla sydänvaivoja?
Jos on, kysyisin käytätkö omega 3 ja onko kolesterolilääkitys.

Tuttavani sai avun rytmihäiriöihinsä Omega 3 kalaöljyllä.

Monella on taas vastatiinien sivuvaikutuksesta tullut sydänoireita ja lihaskipuja.

Vierailija

Kirjoittelenkin tuolla miksei määrätty nitroja-ketjussa eli on sydänvaivoja ja myös on statiineja. En niistä nyt luovu. Lisänä syön kyllä Ubikinonia, c-d vitamiinia ja jonkun monivitamiinin kuuriluontaisesti.

Tässä vaiheessa en enää usko oikein minkään muun auttavan sydänvaivoihin kuin kuoleman.

Vierailija

"lievähköllä asteella oleva sepelvaltimotauti"

Olenkon nyt lievähköllä asteella, kun on tehty ohitusleikkauksia. Minulle annettiin sepelvaltimotauti samalla reissulla kun leikattiin.

Vierailija

Ja minua sitten vituttaa nämä ainaiset lautasmallit, vyötärölihavuus ym jutut. Miksei koskaan puhuta meistä joiden sydän pettää vaikka emme tupakoi, emme ole lihavia, syömme lautasmallin mukaan jne.

Vierailija
Vierailija

Ja minua sitten vituttaa nämä ainaiset lautasmallit, vyötärölihavuus ym jutut. Miksei koskaan puhuta meistä joiden sydän pettää vaikka emme tupakoi, emme ole lihavia, syömme lautasmallin mukaan jne.

Se on geeniperimä. Minäkin olen aina elänyt terveelliseti, en käyttänyt alkoa, en tupakoinet, liikkunut, lenkkeillyt käynyt salilla pitämässä huolta lihaskunnosta. Tressi on tietysti yksi riskitekijä.

Siltikin iski sukurasite, eli sepelvaltimotauti.

Saamme kärsiä siitä miten puutteellisesti esi-isämme ovat oikeaa ravintoa saaneet...perimä muuttuu, tai sittenkin..voi olla, että selviää meidän aikanammekin, missä on menty ravitsemuksessa ja itsensä huollossa väärille urille.

Tää on elämää ei sen enempää....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat