Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa [b]Neulo pussukka[/b] [b]Neulo pussukka[/b] Seuraa klo 18:22 | 24.9.2012 Vastaa Ilmoita asiattomaksi Kommentit (4) 1/4 | klo 18:44 | 24.9.2012 Eikös otsikon pitäisi olla: "Naulaa mussukka"? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/4 | klo 8:03 | 25.9.2012 Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/4 | klo 8:41 | 25.9.2012 Miksi et sitten laittanut otsikoksi vaikkapa: Kuinka rakennan lintulaudan? ja tuonne harrastusosioon ehkä kuuluisi tämä aihe. Miehet tuskin kovin innokkaasti tutkivat keskustelua "Neulo pussukka" :-) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 4/4 | klo 20:08 | 26.9.2012 Minä tällaisena vuodenaikana mieluummin neulon villasukkia ja vanttuita. Mutta tarpeellisia ne säilytyspussitkin tietysti ovat, minulla sellaisia on ennestään. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/4 | klo 18:44 | 24.9.2012 Eikös otsikon pitäisi olla: "Naulaa mussukka"? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
3/4 | klo 8:41 | 25.9.2012 Miksi et sitten laittanut otsikoksi vaikkapa: Kuinka rakennan lintulaudan? ja tuonne harrastusosioon ehkä kuuluisi tämä aihe. Miehet tuskin kovin innokkaasti tutkivat keskustelua "Neulo pussukka" :-) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
4/4 | klo 20:08 | 26.9.2012 Minä tällaisena vuodenaikana mieluummin neulon villasukkia ja vanttuita. Mutta tarpeellisia ne säilytyspussitkin tietysti ovat, minulla sellaisia on ennestään. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Eikös otsikon pitäisi olla: "Naulaa mussukka"?
Miksi et sitten laittanut otsikoksi vaikkapa:
Kuinka rakennan lintulaudan?
ja tuonne harrastusosioon ehkä kuuluisi
tämä aihe.
Miehet tuskin kovin innokkaasti tutkivat
keskustelua "Neulo pussukka" :-)
Minä tällaisena vuodenaikana mieluummin neulon villasukkia ja vanttuita. Mutta tarpeellisia ne säilytyspussitkin tietysti ovat, minulla sellaisia on ennestään.