ihmettelen!

Tuttavallani on joku lihassairaus jota ei ole pystytty selvittämään mitä se on. Sairautta on tutkittu todella pitkään ja toinen jalka ei enää toimi paljonkaan ja toinenkin jalka heikkenee koko ajan. Miten voi olla ettei yliopistosairaalan lääkärit pysty selvittämään asiaa?

Kommentit (1)

Vierailija

ihmettelen! kirjoitti:
Tuttavallani on joku lihassairaus jota ei ole pystytty selvittämään mitä se on. Sairautta on tutkittu todella pitkään ja toinen jalka ei enää toimi paljonkaan ja toinenkin jalka heikkenee koko ajan. Miten voi olla ettei yliopistosairaalan lääkärit pysty selvittämään asiaa?

On näitä uusia reumasairauksia joita on pitkällistä saada selville esim Polymyalgia ja Fipromyalgia

Tuo Fiprokin vasta 1990 , muistaakseni tunnustettiin sairaudeksi. Ja tuosta toisesta olen kuullut, että se on todella kurja, mutta kortisonilääkitys auttaa, ja jostain luin, että siitä voi parissa vuodessa tervehtyä. Jos ja kun  lihaksiin tulee sairautta, niinkuin minulla on Fipro, on todella hyvin pidettävä liikunta ja venyttely jokapäiväisessä elämässä, jotta nuo lihakset saavat tarpeeksi happea ja sitä kautta voivat paremmin ja särkyä ja kipua on vähemmän, silti minulla ei ole ollut kivutonta päivää vuode 1985 jälkeen, muuta niiden kanssa oppii elämään. Kun opettelee sinnikkäästi menetelmät miten ne eivät elämää hallitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat