Onnellinen

Klo on nyt 0.00 ja tulevan Uudenvuoden aatto. Haluan pienen kirjoitukseni jakaa kaikille, ihan vain purkaakseni itsetuntoani. Olen niin onnellinen tämän hetken elämästäni. Lyhyesti : - olen 63 vuotias eläke iässä oleva nainen. Olen 3:n lapsen ja 6+1:n lapsen isoäiti . . Olen (vielä) pysynyt ilman lääkäriä /lääkkeittä elämään ihan suht`terveenä =D Olin 23 vuotta naimisissa , mutta tuli ikävä ero johtuen ihan lasteni Isän sen aikaisesta firman loppumisesta johtuen työttömyyden aiheuttamista ongelmista, elikkä Perjantai pullo j.n.e. .Eromme tuli mieheni pahoinpidellessäni minua.No jostain kumman syystä nainen aina antaa anteeksi sillä tavoin, että otettuani eron (lapsieni hyväksyttyä sen ). Että jäin itse asumaan velkaiseen omakoti-taloomme ,oottaen kunnes saisimme sen myytyä ja etsimme ex-miehelleni vuokra-asunnon. Meillä oli itseasiassa tämän harkinta-aikaisen ero-prosessissa vuoden "etsikkoaikaa". Olikin sillai että kävin aina muutaman viikon välein vaihtamasa hanen lakanat ja muutenkin katsomassa että kaikki hyvin. (tämäkin liittyen alkoholiin ja /huumeisiinkin :( No elämä jatkui muutaman kuukausien ajan, kunnes hän löysi naisen, joka oli hyvä tuttuni. Olin oikein hyvilläni , et oli "tuttu nainen". Tarkoittaen sitä, että tiesin et nyt exäni pärjäilee ja minä alan elää omaa elämääni. Tuostakin "alkoholihuuruisesta elämästä jota mieheni eli ,niin vaimensi paljonkin se , kun Tytär esikoisemme silloin 18v kirjoitti kirjeen isälleen ,liittäen sisaruksiensa valokuvia muistuttaakseen mitä hän menettää elämässään jos jatkaa samanlaista viinanhuuruista elämää. Se muuten auttoi ja aikojen kuluessa työttömyys jäi, ja lasteni isälle alkoi työelämä pitkästä aikaa !! No tähän nykyiseen elämääni , niin olemme aina olleet lasteni Isän kanssa ystäviä ja hänen Äitinsä (täyttäen 90v ensi vuonna ) Tätä anoppiani vieläkin näiden ero-vuosiemme aikana olen käynyt hänen luonaan tekemässä suursiivousta 3kk.n välein. No mennäkseni itseeni, niin tapasin 13-14 vuotta sitten miehen tai itse-asiassa hän tupsahti eteeni "paikallisessa" ja se ei eka kerralla onnannut, mut sit annoin periksi =D Tämä on nyt sen "jutunjuuri" miksi kirjoitan on se että... Meillä on ollut alusta lähtien sellainen vikonlopun suhde. Perjantaina tavataan ja hän tulee yöksi ja toisenkin jos paikkaan natsaa. Hän on "sinkkumies" ollut melkein koko ikänsä ja hänen mottonsa ollut et" ei vapaata vangita voi" <3 Tämä meidän suhde on toiminut nämä vuodet erittäin hyvin tähän päivään asti :)Aikuisten lapsieni nyt ikävuodet 46v,43 v ja 39v on poikani kanssa toimii ,että kommunikoimme keskenämme Facebookin "mesengerissä" . Voimme pienistäkin asioista puhua keskenämme , jos on rahahuolia taikka et ,voiko joku lainata rahaa ja kaiken näköistä pientä iloista ja murheista viestitellen <3 Et tämmöistä elämää täällä. Enkeleitä kaikille ja onnea ja terveyttä sekä hyvää oloa kaikille teille <3 Rakkaudella ...nim. merkillä .. vähästä onnellinen<3

Kommentit (1)

Vierailija

Kiitos kun jaoit tarinasi:)

Kun ei elämältä odota ja vaadi suuria,

on vähään tyytyväinen,

ja toden totta, siitä se on,

saa olla aina onnellinen!

Onellisuus kasvaa...

tyytyväisyydestä!

Rakastan elämää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla