Robert

Tiesittekö tästä aloitteesta, kerää parhaillaan huimasti nimiä!

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2588

Kommentit (7)

Vierailija

Toivottavasti  kansanedustajat ymmärtävät olla edes häpeissään.

Kansanedustajat joutuvat käsittelemään omien sopeutumiseläkkeidensä poistamista. Kansalaisaloite sopeutumiseläkkeiden poistamisesta keräsi tarvittavat 50 000 kannatusilmoitusta keskiviikkona 10. tammikuuta yhden aikoihin päivällä

Vierailija

Olen allekirjoittanut. Minusta on hävytöntä, että kansanedustajat pääsivät sopeutuseläkkeellä iästään riippumatta niinkuin esim vihreiden Merikukka Forsius ja keskustan Tanja Karpela. Nuoria naisia, parhaassa työiässä. Tavallinen pulliainen joutuu samassa iässä, määräaikaisen työn päättyessä menemään työkkäriin ilmoittautumaan työnhakijaksi. Ei puhettakaan mistään sopeutumiseläkkeestä! Kaikki vaan samalle viivalle, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija kirjoitti:
Olen allekirjoittanut. Minusta on hävytöntä, että kansanedustajat pääsivät sopeutuseläkkeellä iästään riippumatta niinkuin esim vihreiden Merikukka Forsius ja keskustan Tanja Karpela. Nuoria naisia, parhaassa työiässä. Tavallinen pulliainen joutuu samassa iässä, määräaikaisen työn päättyessä menemään työkkäriin ilmoittautumaan työnhakijaksi. Ei puhettakaan mistään sopeutumiseläkkeestä! Kaikki vaan samalle viivalle, kiitos!

Että ottaa päästä tämä sopeutumiseläke !!!

Vierailija

Tavallisia ihmisiä viedään kuin pässiä narusta. Ennen vaaleja luvataan äänestäjillä kaikkea mahdollista ja heitä "lahjotaan" pullakahveilla ja viime vuosina jopa ilmaisilla ämpäreillä. Sitten kun päästään eduskuntaan , kaikki lupaukset unohdetaan ja ajetaan pelkkää omaa etua. Sopeutumiseläke on hyvä esimerkki.  Eivät osaa edes hävetä.

Äimistelijä

Tasapuolisuuden nimissä kaikille muillekkin, jotka joutuvat jättämään työpaikkansa (irtisanottu), maksettava samalla tavalla  sopeutumiseläkettä.  Ei ketään kansanedustajaa pakoteta kansanedustajaksi. Ja ilmeisesti kansanedustajille maksetaan sopeeutumiseläkettä siinäkin tapauksessa vaikka itse  jättävät eduskunnan. Aika erikoista!!

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat