Ei enää uhri

Olen jo toista vuotta seurannut nuorta kirjailijaa jonka lähestyminen kipeää ja omakohtaista aihetta on poikkeuksellisen rakentavaa. Ei hän mässäille narsistin kohtaamisesta vaan kirjoittaja tuntuu näkevän uhrin tuskan ja sanoo niin oikeita asioita rikkoontuneelle.

Vuosi sitten sain lahjaksi esikoiskirjan Lohtu narsistin kohdanneelle ja se on kohta puhki luettu. Nyt laitoin heti tilaukseen hänen uusimpansa, Voima narsistin kohdanneelle ilmestyy helmikuussa.

Kommentit (4)

Vierailija

En ole koskaan tavannut narsistia. Narsistista puhuminen saa kylmät väreet ja ihan vain sen vuoksi, että onko meidän ihmisten pakko ruotia toinen toistamme. Minulle riittäisi , kun sanottaisiin vain, että joku on vaikea ihminen. Sitähän me olemme kaikki, toisen kanssa enempi, toisen kanssa vähempi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tavannut narsistia. Narsistista puhuminen saa kylmät väreet ja ihan vain sen vuoksi, että onko meidän ihmisten pakko ruotia toinen toistamme. Minulle riittäisi , kun sanottaisiin vain, että joku on vaikea ihminen. Sitähän me olemme kaikki, toisen kanssa enempi, toisen kanssa vähempi.

Noin minäkin ajattelin!  Mutta on hyvä tietää ihmisen viallisista piirteistä. Jos joutuu uhriutumaan, eli alistumaan luonnevikaisen tempuille, sitten  vasta ajattelee, että miksi en ajatellut ja tiedostanut ajoissa, noin minulle kävi. Kärsimykset olisivat jääneet vähemälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juuri sitä vaalikeskustelua tässä odotankin. Siinä kakkoseksi tuleva on tentissään.

Ei ikipäivänä pärjää eikä myöskään tule kakkoseksi. Toisia mollaamalla ei kukaan pärjää.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat