Kommentit (6)

Vierailija

Ryijy on aivan upea - ja olisi se kiva itse tehdä, aivan varmasti. Mutta kutsua tilausta edulliseksi kun hinta on yhä yli 1800 euroa on kyllä aika paksua!!! Onhan se alennettu normaalista - mutta onko lukijoissa todella ihmisä jotka pitävät tätä edullisena tilauksena, hei???

Sanoja voi hiukan säätää kun kirjoittelee juttuja - poliitikot puhuvat näinä päiviä ihan mitä vain, että heitä äänestettäisiin, mutta käsityötarvikkeiden myynti ei ole politiikkaa!

Tarjoushinta voisi olla parempi tapa ilmaista asia.

Kallis se on joka tapauksessa. Menee yli monen ET-lukijan kuukaiseläkkeen, ja kuukausipalkan niillä joilla palkka vielä juoksee....

Vierailija

Ruusuryijy oli kerran yhdessä jäämistön huutokaupassa, kukaan ei huutanut mitään, vähän myyjä ihmetteli, mutta ei sattunut ketään ruusuryijyn tarvitsijaa. tosi kova hinta, jos 1800.

Vierailija

Onhan se kuitenkin edullinen valmiiseen ryijyyn verrattuna :)
http://www.nettiet.fi/teemat/lukijaedut/art6120-Lukijaetu--Ruusu-ryijy.html

Tarjoushinnat et-lehden tilaajille

Ompelijan paketti 820 e (normaalihinta 990 e)
Kutojan paketti 600 e (normaalihinta 740 e), loimi 80 e, välikude 85 e
Valmis ryijy 3800 e (normaalihinta 4510 e )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mikä tuo aloituksessa mainittu hinta "yli 1800 eur" on?

Vierailija

Lainaus:

Ryijy on aivan upea - ja olisi se kiva itse tehdä, aivan varmasti. Mutta kutsua tilausta edulliseksi kun hinta on yhä yli 1800 euroa on kyllä aika paksua!!! Onhan se alennettu normaalista - mutta onko lukijoissa todella ihmisä jotka pitävät tätä edullisena tilauksena, hei???

Sanoja voi hiukan säätää kun kirjoittelee juttuja - poliitikot puhuvat näinä päiviä ihan mitä vain, että heitä äänestettäisiin, mutta käsityötarvikkeiden myynti ei ole politiikkaa!

Tarjoushinta voisi olla parempi tapa ilmaista asia.

Kallis se on joka tapauksessa. Menee yli monen ET-lukijan kuukaiseläkkeen, ja kuukausipalkan niillä joilla palkka vielä juoksee....

Niinpä - ei ole mikään ryysyryijy!

Vierailija

Jos tuon ryijyn tekee itse, niin hinnat ovat:

Ompelijan paketti 820 e
Kutojan paketti 600 e

ei yli 1800 e, siinä oli kai 1000 euroa liikaa?

Vierailija

Lainaus:

Jos tuon ryijyn tekee itse, niin hinnat ovat:

Ompelijan paketti 820 e
Kutojan paketti 600 e

ei yli 1800 e, siinä oli kai 1000 euroa liikaa?

Ei ole paljon liikaa jos tekeekin kaksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat