Vierailija

Olin lukemassa tätä keskustelupalstaa ja käynyt jo muutamalla sivulla, kun yhtäkkiä sivu hävisi näkyvistä ja ilmestyi ”pääsy kielletty”. Siis olin lukemassa! Yhtään sanaa en ollut tänne kirjoittanut.
Olin ilmeisesti saanut nettiä avatessani sellaisen IP:n, josta tullut viesti oli juuri poistettu ja lähettäjän IP:stä sivuille pääsy estetty.
Onko ylläpidolla tähän parempaa selitystä?
Onneksi voin korjata tilanteen itsekin ja pääsen taas sivulle.

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei vaan taalla on sensuuri joka paattaa mika sana on vapaa.

Voi kun olisikin jonkinlainen sensuuri! 

Aloittajalle: luultavasti olet osunut sellaiselle sivulle, jota ollaan juuri poistamassa. Minulle on joskus käynyt samoin. Olen avannut jonkin jutun, saanut Pääsy kielletty -ilmoituksen, hetken kuluttua koko aloitus on kadonnut. Sananvapauden nimissäkään ei voi kaikkea julkaista.

Toinen mahdollisuus on, että olet yrittänyt avata jo aiemmin  lukittua riitaketjua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei ollut poistettu ketju. Ketju on edelleen.

Lukittujakin ketjuja pystyy edelleen lukemaan, mutta niihin kirjoittaminen ei onnistu. Olen joskus ihmetellyt, miksi jokin jo pitempään lukittuna ollut ketju on suosituimpien listalla näkyvissä. Niiden lukeminenkin taitaa vaikuttaa asiaan.

-Aloittaja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ollut poistettu ketju. Ketju on edelleen.

Lukittujakin ketjuja pystyy edelleen lukemaan, mutta niihin kirjoittaminen ei onnistu. Olen joskus ihmetellyt, miksi jokin jo pitempään lukittuna ollut ketju on suosituimpien listalla näkyvissä. Niiden lukeminenkin taitaa vaikuttaa asiaan.

-Aloittaja

Sitten en keksi syytä. Valitettavasti täällä ei ole toimivaa ylläpitoa vastaamaan kysymyksiin.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat