Neljäs sukupolvi tulossa !?

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei !

Olen 63-vuotias isoäiti. Pari viikkoa sitten kaksikymppinen tyttärentyttäreni avomiehineen kertoi minulle, että heille syntyy keväällä vauva !
Minkälaisia kokemuksia muilla on vastaavassa tilanteessa ?

Kommentit (8)

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei isoäiti,
Upeaa että nuoret uskaltavat näinä huonoinakin aikoina hankkia lapsia, heissähän on meidänkin tulevaisuus. Sinusta tulee sitten isomummi.
terveisin Aluisa Savosta

Vierailija
mamieeva

Hei !

Olen 63-vuotias isoäiti. Pari viikkoa sitten kaksikymppinen tyttärentyttäreni avomiehineen kertoi minulle, että heille syntyy keväällä vauva !
Minkälaisia kokemuksia muilla on vastaavassa tilanteessa ?

Onnittelen eikö olekkin ihanaa "odottaa" ?

Vierailija

Ole onnellinen niin ihanasta viestistä. Me kolmannen sukupolven mummut olemme niin energisiä että jaksamme touhuta näiden uuden sukupolven tulokkaiden kanssa. Sen verran itsekkyyttä meissä pitää kyllä olla ettemme sitoudu jatkuvaan hoitamiseen vaan muistamme aikaa kun omat lapset olivat pieniä ja miten heidän hoito järjestettiin? Villapuvun ehdit kutoa ennen kevättä ja sehän on sopiva tuliainen kun menet ensi kerran vauvaa katsomaan. Onnellista odotusta.

Vierailija

mamieevalle parhaat onnittelut. Voi että käy kateeksi. Minulla ei ole vielä edes lapsenlapsia. Olen kyllä usean kerran vihjaissut, että KAIKILLA muillakin on lapsenlapsia, muttei se ole auttanut. Täytän marraskuun alussa 63 v.

Vierailija
allinlapsi

mamieevalle parhaat onnittelut. Voi että käy kateeksi. Minulla ei ole vielä edes lapsenlapsia. Olen kyllä usean kerran vihjaissut, että KAIKILLA muillakin on lapsenlapsia, muttei se ole auttanut. Täytän marraskuun alussa 63 v.

Minä olen 6f3 eikä ole edes miestä...

Vierailija

Tyttäremme tytär synnytti toissa yönä jo toisen vauvansa. Ensimmäinen on tomera 2½ vuotias poika ja hän nyt sai veljen. Minusta oli ihanaa, kun lastenlapset olivat pieniä. Nyt olen ikionnellinen, kun vieläkin saan isomummona olla näiden pienten elämässä.Olihan minulla salainen toive, että tulokas olisi ollut tyttö, niin olisin saanut ostaa hänelle sieviä vaatteita. Nuorimmat lastenlapsistamme ovat poikia. Lastenlapsia on kaikkiaan 11. Vanhin 23v ja nuorin 6v.

Poikamme tyttärellä on 3 vuotias tytär, he vaan asuvat toisella puolella maapalloa, joten en ole nähnyt hänen varttumistaan kuin kuvissa ja videolla.

Vierailija

Hei !

Toki olen ikionnellinen uutisesta. Se kerrottiin minulle niin ihanalla tavalla. Itkettiin ja halattiin.
Minulla on 3 lasta ja 5 lapsenlasta, jotka ovat 23 - 11 vuotiaita.
Itse olin 3 päivää vaille 18 vuotta, kun sain esikoiseni vuonna 1963.
Lapsista on aina huoli, vaikka he olisivat kuinka vanhoja.
Rakkaita he kaikki ovat joka tapauksessa.

Onnea kaikille isovanhemmille ja niille, joilla ei ole lapsia tai lapsenlapsia sanoisin, että ryhtykää varamummoiksi ja -papoiksi. Heille on aina tarvetta, varsinkin pääkaupunkiseudulla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat