Paula Koivuniemen, 70, mielestä paras elämä alkaa viisikymppisenä: "Enää ei tarvitse esittää mitään"

70-vuotias Paula Koivuniemi elää juuri nyt elämänsä parasta aikaa. Jalka nousee vielä festarikeikoilla ja vapaa-ajalla. Lämmöllä Paula muistelee elämänsä miehiä.Lue koko juttu

Kommentit (10)

Vierailija

Olen seurannut Paula Koivuniemen elämää sieltä 60-luvun Perhosesta alkaen. Rautainen mimmi ,timmi kroppa ikäisekseen ja hyvin on pitänyt kunnostaan huolta,melkein kateeksi käy mutta enemmän vain ihailen .

Vierailija

Säälittää kirjoitti:
Ei kannattaisi noita täyteaineita poskiin :(  Tulee vaan niin luonnottoman näköiseksi.

Ulkonäköhän onkin ainoa syy Paulan suosioon, laulutaito ei niinkään. 

Hyvännäköistä naista halutaan ihailla, toisin kuin rupsahtanutta ryppynaamaa. 

Vierailija

Olen eri mieltä Paula Koivuniemen laulutaidosta, minusta hän osaa laulaa ja ääni on ollut kirkkaampi toki nuorempana, mutta nyt  se soi tummana ja vahvana.  Mieluimmin sanoisin että joku muu suorastaan ikonina pidetty naislaulaja laulaa tänä päivänä ihan kurjasti, koska ääni on madaltunut, silti tämä daami yrittää laulaa samalta korkeudelta kuin alkuaikoinaan. PS

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä Paula Koivuniemen laulutaidosta, minusta hän osaa laulaa ja ääni on ollut kirkkaampi toki nuorempana, mutta nyt  se soi tummana ja vahvana.  Mieluimmin sanoisin että joku muu suorastaan ikonina pidetty naislaulaja laulaa tänä päivänä ihan kurjasti, koska ääni on madaltunut, silti tämä daami yrittää laulaa samalta korkeudelta kuin alkuaikoinaan. PS

Juurikin näin.

myös seitsemänkymppinen

Paras elämä ei todellakaan ala viisikymppisenä kun siitä alkaa terveyden suhteen laskeva käyrä vaikka miten pitää huolta ruokavaliosta ja liikunnasta.

Satuin näkemään viikko sitten TV5:ltä ohjelman Anna sen soida, jossa Paula Koivuniemi oli yksi kisaajista. Kaikki muut kisaajat olivat nuorempia ja kyllähän sen huomasi, että ikä on tuonut muassaan rajoitteita  Koivuniemelle sanavalmiuden ja liikkumisen suhteen.  Oli oikeastaan kammottavaa katseltavaa kun hän horjui piikkikoroissaan ja tuntui olevan pihalla koko ohjelmasta. Minulle tuli melkein tippa silmään, että pitääkö yrittää olla nuorekas pakolla ja eikö voi heittää piikkareita menemään.  

Paulan lauluääni on aina ollut mieleeni ja se on vielä hyvä mutta kaikki tämä muu....ihan kuin ei ymmärtäisi iän mukanaan tuomia muutoksia kropassa.

Vierailija

Moni laulaja ei ymmärrä suosiolla hellittää nuoruuden imagoa  harteiltaan ja se tekee heistä niin säälittäviä. Kilo pakkelia naamassa ja mustat renkaat silmien ympärillä ei heitä nuorenna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Moni laulaja ei ymmärrä suosiolla hellittää nuoruuden imagoa  harteiltaan ja se tekee heistä niin säälittäviä. Kilo pakkelia naamassa ja mustat renkaat silmien ympärillä ei heitä nuorenna.

Voimakas silmämeikki on nyt "muotia",olen miettinyt kuinka helposti sen voi poistaa.  Pitää mennä vrran mukana muuten on harmaa hiirulainen.

Vierailija

Silmämeikki tehdään kevyellä kädellä ja neutraalilla väripaletilla. Maitokahvin värinen luomiväri tuo meikkilookiin luonnonläheisyyttä ja lempeyttä

Paula Koivuniemikin voisi kokeilla tätä 2018 meikki trendiä.

Vierailija

Enpä kadehdi moista - meikkiä ja loistetta "vanhoilla päivillä", taustalla varmasti paljon mikä ei paljastu ilmi...- Nuoruuden haaveet ja ihannointi ottaa varmasti  voimille. - Tsemppiä heille, jotka jaksavat viihdyttää meitä... :))

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat