Missä tapasit rakkaasi? Vastaa kyselyyn ja voita lahjakortti!

Muistatko tarkkaan, missä olit, kun lempi leimahti? Mitä ajattelit, kun tapasit kumppanisi ensimmäisen kerran? Vastaa kyselyyn ja voita K-ryhmän lahjakortti.Lue koko juttu

Kommentit (3)

Vierailija

Kuinkahan moni jättää vastaamatta kun vaaditaan osoite sun muut tiedot vaikka ei haluakaan osallistua palkinnon arvontaan? Tuossa sanotaan, että jätä yhteystiedot jos haluat osallistua palkinnon arvontaan. Ne vaaditaan joka tapauksessa!  Kirjoitin pitkä pätkät ja lähetin. Kone "huusi", että nimi, osoite jne puuttuvat. Että silleen. 

vieras

Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni jättää vastaamatta kun vaaditaan osoite sun muut tiedot vaikka ei haluakaan osallistua palkinnon arvontaan? Tuossa sanotaan, että jätä yhteystiedot jos haluat osallistua palkinnon arvontaan. Ne vaaditaan joka tapauksessa!  Kirjoitin pitkä pätkät ja lähetin. Kone "huusi", että nimi, osoite jne puuttuvat. Että silleen. 

Olisit vaana aantanut nimes ja osoitteen niin olisit saanut ilmaisia mainoksia....

hesalainen

Tapasin rakkaani 24 vuotta sitten raitiovaunussa numero kahdeksan. Kaikki oli sattuman kauppaa. Olin menossa kampaajalle ja edellinen ratikka meni nenän edestä. Jos olisin ehtinyt siihen, en koskaan olisi törmännyt mieheeni. Hän vilkuili minua ratikassa ja pyysi kohteliaasti puhelinnumeroani. Koska olin siihen aikaan sinkku ja mies oli makuuni annoin numeroni. Hän soitti parin päivän päästä ja menimme treffeille yhteen ravintolaan. Yhteinen taival alkoi siitä illasta. Päivämäärä on jäänyt mieleen koska se oli 14.4.94. Onkohan muilla tällaisia sattuman kauppaa tapaamisia jolloin yhdessäolo alkoi?

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat