Vinksahtanut kirjoittajakunta.

Vierailija

On aivan vahva tunto siitä, että me 55+ porukka ollaan ihan terveitä ja fiksuja
kirjoittajia. Sitten on tuo perverssiporukka, joka joka mutkassa yrittää udella
seksikokemuksia. Voi olla, että anonyymisuuden suojassa 1 tai 2 pervertikkoa
käyttää meitä hyväksi, pistää meitä halvalla. Ja me tyhmyyttämme mennään
mukaan heidän typeriin vedätyksiin.
Kaikki tämä johtuu siitä, että anonyyminä voi puskasta huudella mitä vain.
Pakkokirjautuminen olisi palstan pelastus
Annu

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija

Täysin samaa mieltä. Ehdottomasti kannatan kirjautumista,
mutta eihän sitäkään tässä tilanteessa voi nimimerkillään sanoa,
silloinhan joutuisi erityisesti haukkumisen kohteeksi.
Puskasta on helppo huudella asiattomuuksia.

Riittaliisa

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

.
Osaksi ovat nuo otsikot suoranaisesti sairaan Ihmisen tekosia.
Nauttii kun saa eripuraa aikaan. Nauttii kun saa vastauksia yleensäkin.
Älkää vastatko.
.

Vierailija

Lainaus:

.
Osaksi ovat nuo otsikot suoranaisesti sairaan Ihmisen tekosia.
Nauttii kun saa eripuraa aikaan. Nauttii kun saa vastauksia yleensäkin.
Älkää vastatko.
.

Tuosta olen samaa mieltä, että täällä liikkuu joku persoonaton ano, joka aika ajoin ottaa esille, hampaisiinsa mustamaalattavaksi ja pilkkansa kohteeksi samaa nikkiä.
Sanan vapaus, ajatusten vapaus, kuka määrittelee mitä minä saan tai en saa sanoa/kirjoittaa?
Korkeamoraalisia, ahtaita ihmisiä jotka eivät siedä mitään, johtuen omasta mielikuvitusettomuudesta, heitäkin täällä on. He tuomitsevat!
Olisipa mukava peilata sellaisen ihmisen ajatuksia? Mitä siellä totuudessa liikkuu, liikkuuko muuta kuin vapaampien ihmisten kadehtimista ja ahneutta vallalle!

Vierailija

Hyvä aloitus.
Noin se juuri menee. Joku seksineurootikko pyörittää meitä 6-0. Ja
me tyhmyyksissämme mennään mukaan.
Ehdottomasti pitäisi saada palstalle kirjautuminen nimimerkillä.
Anonyymikirjoittelu tuo vain riitaa ja epäasiallisia kirjoituksia.

Kannatan pelkästään nimimerkillä kirjoittamista.

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Jospa ei saisi Anonyyminä haukkumisia kirjoittaa. Omalla nikillä saisi.
Tarkempi syyni kirjoituksiin. Olisi ollut jo ajat sitten paikallaan.
Ei noita älyttömiä, sairaita seksiotsikoita saisi tänne päästää.

Vierailija

En tykkää minäkään lukea tarkkoja kuvauksia jonkun intiimeistä seksikokemuksista. Mitäpä toisten sänkykamariasiat minulle kuuluvat?
Myös haukku saattaa haavan tehdä, siis kirjoittakaamme asiallisesti eikä loukkaavasti.
Mutta vaikka jotkut anonyymit menevät asiattomuuksiin, ei se mielestäni silti ole syy vaatia kaikilta kirjoittajilta nimimerkin käyttöä. Minä itse tykkään olla anonyymi, kun olen arkanahkainen ja suojelen itseäni haukuilta. Ei ole ainakaan ennakkoasennetta - Ahaa, taas se "Äksy Exä" hupsuine mielipiteineen. Anonyymi on paremmassa suojassa.

Viikonlopputerveisin, sopuisalla mielellä:

"Äksy Exä"

Vierailija

Lainaus:

Jospa ei saisi Anonyyminä haukkumisia kirjoittaa. Omalla nikillä saisi.
Tarkempi syyni kirjoituksiin. Olisi ollut jo ajat sitten paikallaan.
Ei noita älyttömiä, sairaita seksiotsikoita saisi tänne päästää.

Kyllä ns. seksiotsikot on mielestäni siivottu kiitettävästi. Rakkaus ja seksi on kuitenkin aivan normaaleja jokapäiväisiä tuntemuksia ja tuntoja ihmisessä. Miksi niistä ei saisi puhua?
Aina on ihmisiä jotka vaativat toisia käyttäytymään omien normiensa mukaan. Ei se käy, koska jokainen olemme erilaisia. Moraalikäsitykset ja sopivuuden rajat ovat olemassa! Joillakin vain tiukemmat kuin toisilla.
Täällä on tietyillä tyypeillä aivan selvästi tullut tavaksi tarttua välittömästi nikillä kirjoittavaan, ilkeillä, ivata, vähätellä ja se ei todellakaan tunnu mukavalta.
Kyllä leikkiä saa laskea, mielestäni. Ei aina tarvitse asiasta huokailla, vaan kevyt kirjoittele asian vierästä, asiastakin, mutta tuomitsematta.
Elämä on meillä monella jo pitkällä eläkevuosissa ja elämä on uomissaan, miksi ei voi hieman "irrotella". Tosikot voi silloin vaihtaa sivua.

nummisuutari
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Täysin samaa mieltä. Ehdottomasti kannatan kirjautumista,
mutta eihän sitäkään tässä tilanteessa voi nimimerkillään sanoa,
silloinhan joutuisi erityisesti haukkumisen kohteeksi.
Puskasta on helppo huudella asiattomuuksia.

Riittaliisa

~~~~
Anonyymi 12.10.2012 19:38 Annu ja
Anonyymi 12.10.2012 19:43 Riittaliisa

Miksi te älykkäät (oletan) naiset jauhatte kirjautumispakkoa, kun nettiET tarjoaa kirjautumisella suojattujen keskustelujen mahdollisuuden ET-raadin alueella. Minusta voisitte kunnioittaa niiden ihmisten valintoja jotka eivät aiheitaan sinne vie, ja varautua vapaissa keskusteluissa hävyttämäänkin ilonpitoon. Kurkistelupakkoa ei ole kellään ja vapaalla alueella kirjoittaville motkottaminen pitäisi ehdottomasti kieltää..

Kyllä minä hämmästyin, kun Annu kirjoitti tietävänsä, että 1 tai 2 pervertikkoa käyttää meitä hyväksi . Ylikiihottuneita seksiaddikteja on nähty pilvin pimein, mutta pervertikot - se on vainoharhaisuutta.

En tunne logiikkaa, jonka perusteella kuka tahansa saa avata uuden keskustelun. Jos uusien keskustelujen avaaminen vaatisi kirjautumista, ärsyttävät päivänperhoaiheet ja addiktiset avaukset karsiutuisivat. (Toimitus hoi! :) :) ~)

Vierailija

Minusta jo tuollainen otsikko kuin mitä tällä keskustelulla on, se on vähintäin yhtä loukkaava kuin jotakin toista anohenkilöä loukkaa seksikeskustelut. On perjamtaiehtoo ja ilon aika:)

Vierailija

Lainaus:

On aivan vahva tunto siitä, että me 55+ porukka ollaan ihan terveitä ja fiksuja
kirjoittajia. Sitten on tuo perverssiporukka, joka joka mutkassa yrittää udella
seksikokemuksia. Voi olla, että anonyymisuuden suojassa 1 tai 2 pervertikkoa
käyttää meitä hyväksi, pistää meitä halvalla. Ja me tyhmyyttämme mennään
mukaan heidän typeriin vedätyksiin.
Kaikki tämä johtuu siitä, että anonyyminä voi puskasta huudella mitä vain.
Pakkokirjautuminen olisi palstan pelastus
Annu

Olisi hienoa, vapauttavaa jos nainenkin ymmärtäisi ajatella, ennekuin menee vastauksia ja kommenttejaan kirjoittelemaan, joka hetken päästä kaduttaa. Ei tarvitsisi laittaa itseään alttiiksi tyhmyydelleen. Siitä sakotetaan, sanovat!

Vierailija

Aina on niitä jotka sotkee palstan kuin palstan ilkeilemällä ja olemalla muka kaikessa oikeassa.Mitä se kertoo ihmisen luonteesta,sen voi ihan maalaisjärjelläkin jokainen arvailla.

Sellainen ihminen on jotenkin sairas eikä tajua sitä itse.Itse en viitsi edes lukea eräällä toisella isolla portaalilla olevan kirjoittelijan juttuja,menen ohi.

On niin paljon asioita josta voisi keskustella ihan tavallisesti,ne yleensä vesittyy ketjun kasvaessa.

Vierailija

Lainaus:

Aina on niitä jotka sotkee palstan kuin palstan ilkeilemällä ja olemalla muka kaikessa oikeassa.Mitä se kertoo ihmisen luonteesta,sen voi ihan maalaisjärjelläkin jokainen arvailla.

Sellainen ihminen on jotenkin sairas eikä tajua sitä itse.Itse en viitsi edes lukea eräällä toisella isolla portaalilla olevan kirjoittelijan juttuja,menen ohi.

On niin paljon asioita josta voisi keskustella ihan tavallisesti,ne yleensä vesittyy ketjun kasvaessa.

Olet rehellinen, rakentava ja mukava tyttö. Voisimmeko vaihtaa puhelinnumeroita??

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Olet rehellinen, rakentava ja mukava tyttö. Voisimmeko vaihtaa puhelinnumeroita??

Taisi olla sarkasmia! Kokeillaanko kepillä jätä? Vinksahtamisen mittaa!

Vierailija

Minua suuresti "häiritsee" keskustella anonyymin kirjoittelijan kanssa.
Itse mielelläni kirjoittaisin nimimerkillä ja haluaisin, että vastakumppani olisi
tunnistettavissa edes nicistä.
Pakkokirjautuminen , minun mielestäni, myös siistisi palstaa.
Toivossa on hyvä elää!

Vierailija

Lainaus:

Minua suuresti "häiritsee" keskustella anonyymin kirjoittelijan kanssa.
Itse mielelläni kirjoittaisin nimimerkillä ja haluaisin, että vastakumppani olisi
tunnistettavissa edes nicistä.
Pakkokirjautuminen , minun mielestäni, myös siistisi palstaa.
Toivossa on hyvä elää!

Älä tule keskustelemaan! Taidat olla sarjassamme "marisevat nirppanokat".
Voithan laitta nikkisi esille, aloita sinä, katsotaan, kuin alta aikayksikön joku sen sinuna teilaa.
Ei tuntuis mukavalta, vai?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat