Missä on hyvä asiakaspalvelu?

Vierailija

Kismittää niin nuo autoliikkeet ja rautakaupat, että ajattelin purkaa vähän paineita täällä. Rautakauppa on kyllä ykkönen huonossa asiakaspalvelussa. Niissä tapahtuva asiakaspalvelu on jämähtänyt sinne kuuskymmen luvulle, jolloin Spedekin matki showssaan sitä niin onnistuneesti. Hitaus ja myyjältä toiselle siirtäminen ärsyttää. Myyjiä kyllä on, mutta kukaan ei tiedä mitään! Toinen on autoliike, sovittuja asioita ei pidetä, ajatetaan edestakaisin, kun ei tarkisteta sovittuja asioita ja sitten hyvityksestä ei ole tietoakaan. Luulevat, että tuota vanhaa ämmää voi juoksuttaa turhan päiten. Teinkin asiasta myymäläpäällikölle valituksen, joten hyvitys tuli kuin tulikin. Osasipa vanha ämmä aukaista suunsa! Miten teillä muilla, onko kokemuksia? Toivoo nimimerkki Nuppu

Kommentit (4)

Vierailija

Minulla on kyllä aivan päinvastaisia kokemuksia rautakaupoista ja autoliikkeitstä. Aina olen saanut hyvän palvelun ja apua sitä tarvitessani. Olen asunut ja asioinut eri puolilla Suomea. Olen vain harvoin jos koskaan saanut huonoa palvelua missään liikkeessä. Sama koskeen erilaisia virastoja, kuten verovirastoa ja Kelaa. Ikään ja sukupuoleen liittyvää syrjintää en ole missään kokenut sitten nuoruusvuosien. 60-luvulla saattoivat vanhemmat myyjät katsella meitä nuoria pitkin nenänvartta. Kerran sain Helsingin Kauppatorilla haukut tormyyjältäkin, kun menin itse valitsemaan banaaneja myyntipöydältä. Jätinpä nekin banaanit sitten ostamatta.

Kurja juttu, Nuppu, jos olet saanut huonoa kohtelua. On aivan oikein valittaa myymäläpäällikölle. Toivon, että saamasi kohtelu on poikkeus säännöstä. Nykyään tulee kaikkien yleisön palveluksessa olevien tietää mitä hyvä palvelu on. Jokaisen kauppiaan tulee myös pitää huolta siitä, että henkilökunta saa asiallisen koulutuksen.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Luulisi tänä päivänä hyvän asiakaspalvelun olevan ehdoton edellytys toiminna jatkaumiselle. Eiköhän firma ole pian entinen, jos asiakkaat ilmaisevat mielipiteensä jaloillaan? Hyväkoulutusta tietysti vaaditaan työhön otossa1
Terveisin Aluisa

Vierailija

Asiakkaan kannattaa äänestää jaloillaan. Palaute on tätäpäivää, mutta muistakaamme antaa myös sitä hyvää palautetta, kiitos. Eikä kannata sitoutua jonkin asiakaskortin perusteella vain tietyn liikkeen asiakkaaksi, sillä alennuksia saa kaikilta kunhan osaa pyytää/neuvvotella. Päteisiköhän tässä vanha sananlasku, hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas. Hymy ja reipas mieli niin asiakkaallekin kuin toiselle osapuolellekin.

Vierailija

Olen kepinkanssa kulkeva lievästi liikuntavammainen 62 vuotias ,mielestäni nuorekas mummu.
Olen saanut erittäin hyvää palvelua kaikkialla . Nykyään vain tahtoo henkilökunta olla olemattomissa ,mutta " saatuaan kiinni " henkilökuntaaa palvelu on ollut tosi hyvää. Esim .suuressa kaupassa Keskiselläkin kantoivat minulle sovitus koppiin ale vaatteita ,kun olin yksin liikkeellä.
Samantein voin kehua yleensä ihmisiä ja nuoriakin. Aina autetaan. Kuljen paljon junassa ja vaihdan kiireessä junaa .Aina löytyy laukun kantajia ja junaan auttajia .Keppikö minut pelastaa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat