Vierailija

Toivoisin asiallisia kommentteja leskiltä jotka ovat aloittaneet leskeyden jälkeen uuden parisuhteen melko pian. Itse olen viisikymppinen ja seurustelen leski miehen kanssa. Meillä menee hyvin mutta tietysti hän kaipaa paljon puolisoaan. Välillä on tunne että meitä on kolme tässä suhteessa enkä tiedä mitä ajattelen. Rakastamme toisiamme joten toisen jättäminen ei tule kysymykseen.

Kommentit (4)

Vierailija

Taitaa olla niin, että  jos toinen osapuoli ei ole kokenut leskeyttä, yhteisen elämän löytäminen voi olla vaikeampaa.  Itse löysin kolmen yksinäisen vuoden jälkeen leskimiehen ja meillä on tosi paljon puhuttavaa ja toisaalta nautimme siitä, että me löysimme toisemme.   Aluksi kävimme läpi omat tarinamme ja sen miten puoliso oli ollut nuoruuden rakkaus  ja miten vaikeata oli ensin yksin elää, Nyt ei enää puhuta näistä edesmenneistä , vain ehkä joskus  joku asia saa mieleen entistä. Olemme hyvin iloisia yhdessä,  olemme terveitä, voimme liikkua sekä jalan että autolla , tai vaikka moottoripyörällä. Yritä ymmärtää, ettei  leskimies sormia napsauttamalla unohda kuollutta puolisoaan.

186

Vierailija kirjoitti:
Toivoisin asiallisia kommentteja leskiltä jotka ovat aloittaneet leskeyden jälkeen uuden parisuhteen melko pian. Itse olen viisikymppinen ja seurustelen leski miehen kanssa. Meillä menee hyvin mutta tietysti hän kaipaa paljon puolisoaan. Välillä on tunne että meitä on kolme tässä suhteessa enkä tiedä mitä ajattelen. Rakastamme toisiamme joten toisen jättäminen ei tule kysymykseen.

Kyllä teidän tulee hyväksyä että teitä on kolme tai jopa kahden lesken suhteessa neljä.

Ei ihminen saa menneisyydestää "eroa" ja todellisuudessa on vaan niin, että "yksi sydän rakastaa useita" ja sitä sivistyneet kutsuu lähimmäiset rakkaudeksi.

Ei ole leskienkään suhteen mitää pahaa siinä. että "yksi on rakkaampi" kuin kukaan toinen joten on vaan valittava kumpi se sillä hetkellä on "arjen valo" rakkain vaikka menneisyys on "povessa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kysymys ei välttämättä olekkaan siinä etteikö hyväksyisi mennyttä ja jaksaisi kuunnella ja olla tukena. Aina menneisyys on mukana tavalla tai toisella myös ei leskellä. Ehkä sitä vain kysyjä haluaa kuulla että elämä voittaa ja uutta kumppania voi rakastaa jossain vaiheessa todella paljon.

vieras

Tuskinpa menneisyyden muistojen suhteen kannattee ainakaan mustasukkainen olla.

Tai, sairaushan se on sekin jos niin olisi.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat