Vierailija

Haluan lopettaa ET-kaikki lehdet

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei taida onnistua keskustelulupalstalla nimettömänä. Osaatko toimia oikein lehtien irtisanomisessa?

Vierailija

vieras kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on jokin asiakas- tai tilaajan numero tai tunnus niin ilmoita se tänne ja jos ei ole niin kuluttaja-asiamieheen yhteys.

Ei keskustelupalstalla hoideta tilauksiin liittyviä asioita. Asiakaspalvelu on oikea paikka. Selaamalla sivun alaosaan asti, löydät paika lopettaa tilaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

MK kirjoitti:
Haluaisin lopettaa ET-lehden tilauksen, mutta se on kovin vaikeaa. Tilatessani tarjouspätkän, sanoin, ettei saa tulla yhtään enempää. tuli 78,- euron lasku ja vielä 5 euroa myöhästymislisää, vaikka ei aikaisempaa laskuakaan ollut tullut. Ehkä postilakkokin saattoi siihen vaikuttaa, mutta se olisi pitänyt laskutuksessa huomioida ja lähettää uusi lasku tilanteen huomioiden. Joka jakson jälkeen sama ruljanssi. Ei muiden lehtien peruutuksissa ole tällaista rähäkkää.. kirjoittaa as.no 212878359

En oikein luota puhelinmyyjiin. Lupaavat sitä ja tätä, tässä varmaan tilauspätkän päättymistä.
Olen onnistunut lopettamaan Sanoman lehtien tilauksia netissä oma.sanoma.fi kautta silloin, kun olen maksanut tilauskauden laskun. Lehtien tulo loppuu tilauskauden lopussa. Kokeile, ei tarvitse jonottaa puhelimessa palveluun päästäkseen. Keskustelupalstan kautta peruminen ei varmasti onnistu.

Vierailija

Lehti on laitettava poikki hyvissä ajoin tarjouksen loppumista. Eli ihan itse mennä sanomien sivuille ja laittaa poikki. Siihen ei sanomiset auta, täytyy ihan itse huolehtia lopetuksesta.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat