Hei! Olen lähdössä Santoriiniin 10.05.
Olen siellä vain viikon ja en tunne saarta ollenkaan. Hienoa siellä on, tiedän "Mamma Mia"n kuvatun. Suurin haaveeni ja toiveeni olisi, jos sattuisin löytämään "matkaoppaan" ! Kaksistaan olisi rattoisampaa! Haluaisin liikkua pitkin rantoja ja kaupungin sisällä, nousta ylemmäksi ja nauttia luonnon kauneudesta. Kapakat eivät houkuttele. Hyvää ruokaahan siellä on jokapuolella.
Lähdetkö seurakseni, sinä suomalainen nainen tai mies! Englantia ihan vähäsen taipuu!
Yst.terv. Keski-ikäinen Nainen maailmalle

Kommentit (3)

Mamma Mian maisemia et Santorinilta löydä sillä Mamma Mia on filmattu Skopeloksella. Mutta Santorinin maisemat eivät yhtään Skopelokselle häviä. Toivottavasti löydät kaverin mukaan matkallesi.

Mökin muori kirjoitti:
Mamma Mian maisemia et Santorinilta löydä sillä Mamma Mia on filmattu Skopeloksella. Mutta Santorinin maisemat eivät yhtään Skopelokselle häviä. Toivottavasti löydät kaverin mukaan matkallesi.

Hei Mökin muori!

Anteeksi, kun nyt vasta tajusin, kuinka tämä toimii. Ja kiitos oikaisusta "MammaMIa". 

Olimme koko juhlaseurue yli 30 henkilöä viikon Santorinissa. Aivan mahtava paikka! Ei parempaa ole minulle sattunut aikaisemmin.

Yllätys, yllätys, satunnainen ! Neljäntenä aamuna samaan aikaan oli aamupalalla upea rouva. Kuulin hänen kyselevän päivän retkikohteista.  Tutustuminen vajaa tunti ja sen jälkeen  olimme neljä päivää retkikavereita, parhaimmasta päästä!  Kielimuurikaan ei haitannut, kouluenglannilla pärjäsimme!

Kiitos ja Hyvää syksyä!

5148 Keski-ikäinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Matkakärpänen puraissut on, on!

MIetiskelen, löytyisikö Espanjan mantereelle joulukuun alusta kiinnostunutta? Fuengirola, Alicante, Malagan lennot edullisia ennen joulua!  Minkälainen sää mahtaisi olla?

Vastaatko 5148:lle  

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat