Mitä elokuvia katsot?

Vierailija

Minun mielielokuvia ovat science fiction kauhuelokuvat. Esimerkiksi Alien -sarja.

Kommentit (7)

Vierailija

Niin erilaisia ne mieltymykset ovat. Minulle taas ei koskaan kauhu- eikä tieteisleffoja, ei myöskään action- eikä agenttielokuvia. Poikkeuksena Hitchcock-elokuvat ja muut psykologiset jännärit. Mutta ei mitään avaruuden olioita eikä muita rumia otuksia. Kyllä minä ufoihin uskon, mutta en halua nähdä.
Vanhoja suomalaisia ja amerikkalaisia elokuvia katselen mieluiten. Esimerkiksi sellaisia, joissa kuvataan rakkautta tai perheen ihmissuhteita. Näyttelijät mieluiten kauniita ja komeita, niitä tavallisen näköisiä näen meidän pihallakin, ja peilistäni.

Vierailija

Lainaus:

Niin erilaisia ne mieltymykset ovat. Minulle taas ei koskaan kauhu- eikä tieteisleffoja, ei myöskään action- eikä agenttielokuvia. Poikkeuksena Hitchcock-elokuvat ja muut psykologiset jännärit. Mutta ei mitään avaruuden olioita eikä muita rumia otuksia. Kyllä minä ufoihin uskon, mutta en halua nähdä.
Vanhoja suomalaisia ja amerikkalaisia elokuvia katselen mieluiten. Esimerkiksi sellaisia, joissa kuvataan rakkautta tai perheen ihmissuhteita. Näyttelijät mieluiten kauniita ja komeita, niitä tavallisen näköisiä näen meidän pihallakin, ja peilistäni.

Eli katsot kauniita ja rohkeita?

Vierailija

En manittua sarjaa ole koskaan ruvennut seuraamaan, ja nykyään näenkin televisiota vain netistä (oma toosani poksahti vuosi sitten). Hollywoodin kulta-ajan pitkiä elokuvia katselen mieluiten, ja myös vanhoja suomalaisia. Uusiakin leffoja menen katsomaan, jos tulee jostain vapaalippu, esim. ennakkonäytökseen. Myös Vares-elokuvat katson kaikki jossain vaiheessa, kotiseuturakkaudenkin takia.

Vierailija

En ole käynyt elokuvissa piiitkään aikaan, koska täällä ei ole edes elokuvateatteria sadan kilometrin säteellä. Nuoruudestani muistan joitakin mielestäni hyviä elokuvia, esim. Ben Hur, jota käytiin katsomassa yhdessä koko koululuokan kanssa, Sumujen silta, Nuori kapinallinen ym.
Nythän elokuvia tulee tv:stä ja niitä katson vaihtelevasti. Kauniit ja rohkeat eivät kuulu suosikkeihini :)

Vierailija

MInä käyn aika usein elokuvissa. Täältäkin elokuvaseuraa joskus etsin mutta ei löytynyt vaikka pitkästi aiheesta kirjoittelin. Onneksi on yksi ystävä joka aina silloin tällöin lähtee katsomaan. Hänellä vain on kiireitä niin paljon että mielelläni kävisin useamminkin.

Vierailija

The Cell (K18) - Nelonen Sunnuntai 21.10. klo 00:45

Jennifer Lopez esittää trillerin pääosassa psykylogi Catherine Deania, joka pääsee koomassa olevien potilaiden uniin ja pystyy näin selvittämään heidän ajatuksiaan. Deania pyydetään selvittämään sarjamurhaajan mielenliikkeet.

Vuonna 2000 ensi-iltansa saanut The Cell oli ilmestyessään vuoden kohutuin elokuva, eikä syyttä. Elokuvan ohjaajan Tarsem Singhin visuaalinen lahjakkuus jäi lopulta kuitenkin toiselle sijalle. Suurin osa kriitikoista - ja moni katsojakin - koki, että elokuva oli lopulta mennyt ehkä liian pitkälle ahdistavan väkivaltaisuuden ja mielisairauden kuvaamisessa.

Tarsem kertoi Washington Postille, että elokuvan tuotantoyhtiö oli pyytänyt Tarsemia yksinkertaisesti tekemään ahdistavan elokuvan – ja hän todellakin teki sellaisen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat